Choć Polacy zawsze chętnie korzystali z promocji, nigdy wcześniej nie odgrywały one tak istotnej roli jak w tej chwili – wynika z przygotowanego przez sieć Kaufland raportu „Jak kupują Polacy”. Inflacja przyczyniła się też do tego, iż 60 proc. konsumentów chce oszczędzać na jedzeniu. Według autorów raportu inflacja spowodowała, iż polscy konsumenci coraz chętniej korzystają z promocji....
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- W pogoni za rabatem
Powiązane
Najpierw Niemcy, teraz Polska
32 minut temu
Szkoda, iż Domański nie chciał odliczenia wcześniej
58 minut temu
PRO.rp.pl + Nexto Premium (Prasa finansowa)
1 godzina temu
Poczta Polska zmniejszyła stratę
1 godzina temu
Polecane
Do dziś wzbudza emocje. Najsłynniejsze przemówienie Becka
1 godzina temu
Oto nowy ranking ATP. Tak źle z Hurkaczem nie było od lat!
1 godzina temu
Poczta Polska łapie oddech
1 godzina temu
Rewolucja w Duolingo. Czyżby czekał nas bojkot aplikacji?
1 godzina temu