Choć Polacy zawsze chętnie korzystali z promocji, nigdy wcześniej nie odgrywały one tak istotnej roli jak w tej chwili – wynika z przygotowanego przez sieć Kaufland raportu „Jak kupują Polacy”. Inflacja przyczyniła się też do tego, iż 60 proc. konsumentów chce oszczędzać na jedzeniu. Według autorów raportu inflacja spowodowała, iż polscy konsumenci coraz chętniej korzystają z promocji....
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- W pogoni za rabatem
Powiązane
Polska pracuje nad umową z USA ws. importu LNG
1 godzina temu
Polecane
Iga Świątek zabrała głos po bolesnej porażce
36 minut temu
To mówi wszystko. Świątek kompletnie załamana
50 minut temu
Amanda awansuje, Iga wraca do domu
1 godzina temu

2 lat temu







![Kolejna porażka Igi Świątek. To boli najbardziej [OPINIA]](https://sf-administracja.wpcdn.pl/storage2/featured_original/690bae035b7998_43958798.jpg)







