Nowa wersja aplikacji VeloBanku ma zostać niedługo udostępniona klientom. Część z nich nie będzie mogła jej jednak zaktualizować. Bank opublikował komunikat w tej sprawie.

Aplikacja mobilna VeloBanku
VeloBank przyzwyczaił swoich klientów do regularnych aktualizacji aplikacji mobilnej banku. Ich powodem są zarówno nowe funkcje, jak i aktualizacja bankowych zabezpieczeń. Wszystkie z banków podkreślają, iż tylko korzystanie z najnowszej wersji aplikacji mobilnej gwarantuje pełny poziom bezpieczeństwa. W sprawie najnowszej aktualizacji VeloBank wydał osobny komunikat.
Komunikat VeloBanku – urządzenia z systemem iOS
Instytucja poinformowała w nim o zbliżającym się udostępnieniu klientom najnowszej wersji aplikacji. Dla części z nich może się ona jednak wiązać ze sporą niedogodnością. Bank wraz z najnowszą aktualizacją zakończy bowiem ich udostępnianie na urządzeniach z systemem iOS w wersjach poniżej 16.0.
W praktyce oznacza to, iż klienci używający tych wersji systemu nie będą mogli skorzystać z nowych funkcji bankowej aplikacji. Co więcej, nie będą również mieli możliwości jej ewentualnej ponownej instalacji. Gdyby podczas użytkowania pojawiały się błędy, wyłączona będzie również możliwość ich zgłaszania.
Bank podkreśla, iż jego działanie spowodowane jest faktem, iż starsze wersje systemu iOS nie spełniają aktualnych wymagań bezpieczeństwa. Z tego względu tym bardziej zaleca klientom aktualizację systemu operacyjnego na swoich urządzeniach.
Oprócz bezpieczeństwa zapewni ona im również pełnię funkcjonalności aplikacji mobilnej VeloBanku.

Ważny komunikat VeloBanku. Chodzi o aplikację mobilną

Zrzeszenie BPS z podsumowaniem nowej Strategii. Perspektywy na przyszłość
Czytaj więcej

Jak wybrać kartę kredytową i z niej rozsądnie korzystać?

Jak zarobić na oszczędnościach w banku?

Kiedy warto zmienić konto bankowe? 5 czerwonych flag!
