Spółka Wittchen, specjalizująca się w sprzedaży galanterii skórzanej, akcesoriów podróżnych i obuwia z segmentu premium, systematycznie modernizuje swoje salony. Po metamorfozie salonu w łódzkiej Manufakturze, przyszedł czas na lokal marki w centrum handlowym Avenida w Poznaniu.
Od początku lipca klienci Wittchen mogą odwiedzać odświeżony butik w nowej lokalizacji. Znajduje się na poziomie 1 w centrum handlowym idealnie skomunikowanym z całym miastem – przy głównym dworcu kolejowym i autobusowym.
Nowe wnętrze i poszerzona oferta
Nowy salon Wittchen w centrum handlowym Avenida to nie tylko zmiana miejsca, ale przede wszystkim całkowicie nowe doświadczenie zakupowe. Powierzchnia sklepu została niemal podwojona, a jego wnętrze zaprojektowano zgodnie z nowym konceptem – eleganckim, beżowo-złotym, podkreślającym luksusowy charakter marki.
Oferta również została znacząco poszerzona – po raz pierwszy w poznańskim salonie Wittchen dostępna jest kolekcja butów i odzieży. Nowy asortyment uzupełnia dotychczasową ofertę torebek, walizek i akcesoriów. Na klientów czeka także komfortowa przymierzalnia, która podnosi wygodę zakupów.

Grupa Wittchen buduje sieć sprzedaży
Przypomnijmy, w drugim kwartale 2025 roku Grupa Wittchen osiągnęła przychody ze sprzedaży w wysokości 113,4 mln zł. To oznacza wzrost o 0,5 proc. względem analogicznego okresu ubiegłego roku.
Grupa Wittchen na koniec marca 2025 roku, prowadziła sprzedaż poprzez własne e-sklepy w 8 krajach (wliczając Polskę), 34 platformy marketplace w 23 krajach oraz sieć ponad 100 salonów stacjonarnych funkcjonujących pod markami Wittchen i Wittchen Travel. Posiada własne centrum logistyczne w podwarszawskich Palmirach. Od 2015 roku spółka Wittchen S.A. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.