Polacy chętnie sięgają po elementy włoskiego stylu. Zauważyła to sieć handlowa Stokrotka, która już po raz kolejny oferuje swoim klientom wyjątkową zastawę stołową prosto od projektantów z Włoch. To już kolejna wspólna akcja lojalnościowa realizowana przez Stokrotkę i Promotikę – włoską agencję specjalizującą się w marketingu lojalnościowym, obecną na polskim rynku od ponad dwóch lat.
Woska porcelana podbija serca Polaków. Nowa limitowana kolekcja zastawy stołowej dostępna już w Stokrotce.

- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Woska porcelana podbija serca Polaków. Nowa limitowana kolekcja zastawy stołowej dostępna już w Stokrotce.
Powiązane
Izrael małą potęgą gospodarczą Bliskiego Wschodu
1 godzina temu
Spychanie winy za aferę KPO. „Skontrolują sami siebie”
2 godzin temu
Brak wpisu do KRS? Grożą ci kary i utrata wiarygodności
2 godzin temu
Polecane
Gauff była murowaną faworytką. 71 minut i koniec meczu
29 minut temu
Świątek wróciła do tematu piłek. "Pokora"
1 godzina temu
Ależ zwrot w meczu Linette! 6:0 na koniec
1 godzina temu