Za co Polacy kochają Lidla i Biedronkę? Dominują trzy rzeczy
3 miesięcy temu
Zdjęcie: Biedronka, Lidl Źródło: Shutterstock
Polityka informacyjna, atrakcyjne ceny i promocje - jak pokazuje raport UCE RESEARCH i Hybrid Europe głównie za to Polacy doceniają dyskonty. W mniejszym stopniu doceniamy obsługę w tych sklepach.
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Za co Polacy kochają Lidla i Biedronkę? Dominują trzy rzeczy
Powiązane
Gotuje się w Starbucksie. Bariści zaparli się na amen
3 godzin temu
Wielka Brytania wspiera szwedzką ofertę w programie Orka
4 godzin temu
Polecane
Sensacyjny półfinalista ATP Finals. Niezwykły układ tabeli
1 godzina temu
Nikt mu tego nie odbierze. Oto najlepszy tenisista sezonu
1 godzina temu
Grypa wraca do Kanady. Lekarze: szczepionka wciąż chroni
1 godzina temu
Alcaraz bezlitosny dla Włocha. Hiszpan dopiął swego
2 godzin temu













![Cuda w obronie Carlosa Alcaraza. Ale tylko do czasu [WIDEO]](https://sf-administracja.wpcdn.pl/storage2/featured_original/6916471b0bd0b2_02467365.jpg)
