Ubezpieczenia dla klientów sieci Kaufland. Nowe rozwiązanie
Od 1 lipca 2025 roku sieć sklepów Kaufland wprowadziła nową usługę dla klientów w Niemczech - mogą skorzystać z ubezpieczenia dzięki strony kaufland.de. Początkowo dostępne jest ubezpieczenie stomatologiczne i zwierząt domowych, jednak sieć zapowiada rozszerzenie oferty.
Usługa ta była dostępna już w 2022 roku dla posiadaczy Karty Kaufland, którzy w ramach polisy mogli przedłużyć gwarancję na zakupiony produkt, ubezpieczyć rower, telefon i inne urządzenia. Reklama
"Zauważyliśmy, iż polisy ubezpieczeniowe cieszą się bardzo dobrym odbiorem naszych klientów, zwłaszcza użytkowników Karty Kaufland, i cieszą się dużym zainteresowaniem. Dlatego chcemy zaoferować im tę dodatkową usługę nie tylko na ograniczony czas, ale na stałe" - mówi Maximilian von Wietersheim, Kierownik Działu Administracji w Kaufland.
Kup ubezpieczenie, zyskaj 15 euro - niemiecki Kaufland zachęca do skorzystania z usługi
Kaufland współpracuje z DA Direkt, spółką zależną Grupy Zurich w Niemczech. "Dzięki naszej współpracy nasi klienci doświadczają tego, co najlepsze z obu światów: Grupa Zurich w Niemczech to nasz długoletni, silny partner, który gwarantuje niezawodne ubezpieczenie, szybką likwidację szkód i zrównoważone zaopatrzenie" - mówi Maximilian von Wietersheim.
Zawarcie umowy za pośrednictwem strony kaufland-versicherung.de wiąże się z dodatkowymi korzyściami: po opłaceniu pierwszych trzech miesięcznych składek klienci otrzymują bon zakupowy do sieci sklepów Kaufland o wartości 15 euro.
Dodatkowo użytkownicy karty Kaufland mogą liczyć na kolejny bon o wartości 15 euro w następnym roku - wystarczy podać numer karty przy przedłużaniu umowy z ubezpieczycielem.
"Chcemy, by nasi klienci znaleźli u nas wszystko, czego potrzebują w codziennym życiu - mówi Maximilian von Wietersheim. "Dzięki partnerstwu z DA Direkt możemy zaoferować im szybki i prosty dostęp do sprawdzonych ubezpieczeń" - dodaje.
W Polsce podobna usługa była dostępna w sieci sklepów Żabka. Klienci mogli kupić polisę podczas codziennych zakupów w sklepie. Oferta była dostępna w formie voucherów sprzedawanych przy kasie lub poprzez aplikację Żappka. Przykładowo można było wykupić ubezpieczenie NNW (od następstw nieszczęśliwych wypadków). Jego aktywacja odbywała się online lub SMS-em.