Zakupy w rozszerzonej rzeczywistości, czyli nowa gra Rosssmanna

9 godzin temu

Rossmann wystartował z kolejną inicjatywą dla młodych klientów. Pakiet „sztosów” został poszerzony o nową funkcjonalność w aplikacji Rossmann PL. Po dropach i niedawnej premierze pinów stworzonych wspólnie z Natalią Kopiszką przyszedł czas na kolejny krok. od dzisiaj w Rossmannie można grać w grę.

W aplikacji Rossmann PL (korzysta z niej 10 mln użytkowników) dostępna jest gra Rossmania, która łączy wizyty w drogeriach stacjonarnych z AR (tj. rozszerzoną rzeczywistością). Klienci po wejściu do swojej drogerii mogą zameldować się w grze i zdobywać Rosski w rozgrywkach opartych o AR. Rossmann zadbał o to, by młodzi się nie nudzili – mogą m.in. zapraszać znajomych do wspólnej zabawy czy zmieniać wygląd swojego awatara. W Rossmanii użytkownicy odkrywają także minigry, które będą regularnie aktualizowane.

Rozwój Rossmanna w Polsce

W 2024 roku otwartych zostało 164 nowe Rossmanny. To rekordowa liczba otwarć w jednym roku. Jednocześnie sieć wykonała prawie 150 remontów i rozbudów drogerii. Aktualnie w Polsce sieć posiada 1925 swoich placówek.

Rossmann działa w Polsce od 30 lat. Realizuje sprzedaż w modelu omnichannel. Ma własne drogerie, e-sklep rossmann.pl oraz aplikację zakupową Rossmann PL. Rossmann jest liderem rynku drogeryjnego w Polsce.

Idź do oryginalnego materiału