Zalando wdraża nowe inspirujące rozwiązania w aplikacji mobilnej

1 dzień temu

Zalando uruchamia nowy, oparty na sztucznej inteligencji, kanał discovery, który zastąpi tradycyjny ekran startowy w aplikacji mobilnej. Nowy kanał łączy wygodę handlu elektronicznego, rozrywkę mediów społecznościowych, z możliwością wymiany pomysłów i inspiracji.

Dzięki nowemu rozwiązaniu klienci zyskają możliwość m.in. otrzymywania spersonalizowanych rekomendacji produktowych, informację o najnowszych trendach lifestylowych, dokonywania zakupów na żywo, a także inspirujące historie i wysokiej jakości treści redakcyjne od marek, twórców i Zalando.

Wszystko w jednym, łatwym do przewijania osobistym kanale. Dzięki temu, od momentu otwarcia aplikacji Zalando, zakupy mają stać się bardziej wciągające i rozrywkowe. Świeże, odpowiednio dobrane treści są regularnie aktualizowane, utrzymując zaangażowanie klientów i sprawiając, iż wracają.

Nowe opcje dla marek

Dla partnerów biznesowych kanał otwiera wiele nowych możliwości dotarcia do odbiorców poprzez jeszcze bardziej trafne umiejscowienia treści organicznych i reklamowych. Celem Zalando jest stworzenie swoistej bramy do mody i stylu życia dla europejskich konsumentów, oferując im najbardziej aktualny i spersonalizowany dostęp do treści, marek i produktów związanych z modą i stylem życia. Kanał zostanie najpierw uruchomiony na sześciu rynkach, a następnie będzie stopniowo wprowadzany na kolejne, rozszerzając doświadczenie zakupowe klienta znacznie poza samą transakcję nabycia jakiegoś produktu.

Idź do oryginalnego materiału