„Ziarnko do ziarnka”, czyli inwestowanie z Alior Bankiem

2 godzin temu

Alior Bank prowadzi kampanię marketingową „Ziarnko do ziarnka”, promującą fundusze inwestycyjne. To kolejny etap realizacji strategii komunikacji „Pewni swego”, obejmujący działania marketingowe w radiu, telewizji, w placówkach banku oraz komunikację bezpośrednią.

– Nasza kampania „Ziarnko do ziarnka” ma pokazać, iż inwestowanie może być dostępne dla wszystkich, niezależnie od zasobności portfela. Chcemy zachęcać klientów do świadomego zarządzania oszczędnościami, tak aby mogli krok po kroku realizować choćby najodważniejsze plany – mówi Magdalena Lewicka, dyrektor Departamentu Marketingu i Relacji z Klientem w Alior Banku.

Działania promocyjne pod hasłem „Ziarnko do ziarnka” realizowane są w szerokim miksie mediowym, obejmującym telewizję, internet i radio. Uzupełniają ją kanały własne, czyli ekrany digitalowe, profile w mediach społecznościowych oraz komunikacja bezpośrednia do klientów.

Kampania rozpoczęła się 3 września wraz z emisją 30-sekundowego spotu radiowego, nadawanego w stacjach dopasowanych do grupy docelowej, m.in.: RMF, Antyradio, Audio ZET i TOK FM. 10 września w telewizji pojawił się billboard sponsorski, a w placówkach bankowych emitowane są plansze na ekranach digital signage. Działania z zakresu komunikacji bezpośredniej (CRM) będą prowadzone przez cały wrzesień.

Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja reklamowa PZL, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy re58 S.A.

Idź do oryginalnego materiału