Zrzeszenie BPS z podsumowaniem nowej Strategii. Perspektywy na przyszłość

zgarnijpremie.pl 5 godzin temu

24 czerwca w Warszawie obradowało Zgromadzenie Prezesów Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS i Banku BPS. Zrzeszenie BPS postanowiło uruchomić piąty wspólny projekt.

Realizacja nowej Strategii

Spotkanie rok po uchwaleniu Strategii Zrzeszenia BPS na lata 2024-2027 było okazją do podsumowania prowadzonych w jej ramach działań. Przez ten czas bankom grupy udało się między innymi wdrożyć wspólny standard zabezpieczenia sieciowego. Uruchomiono również Zrzeszeniowy SOC, z którego korzystają 294 banki. Zrzeszenie BPS udoskonaliło również model konsorcjów kredytowych. Te działania pokazują, iż nowa Strategia nie jest jedynie dokumentem, a konsekwentnie realizowanym planem.

„Pierwszy rok realizacji Strategii Zrzeszenia potwierdził, iż wspólne kierunki rozwoju mogą być skutecznie wdrażane przy zachowaniu samorządności banków. Realizacja Strategii przebiega zgodnie z założeniami we wszystkich czterech perspektywach – klienta, procesów, rozwoju i finansów – bez faworyzowania którejkolwiek z nich. W wielu obszarach mamy już konkretne sukcesy: zbudowaliśmy Zrzeszeniowy SOC, rozwijamy kompetencje zespołów, wzmacniamy sprzedaż produktów ubezpieczeniowych i walutowych. Strategia nie jest dokumentem do szuflady, ale rzeczywistym planem działania, który stopniowo przekłada się na zmiany w Zrzeszeniu. Coraz wyraźniej widać, iż nasze podejście – równać w górę, działając razem – przynosi efekty. Przed nami kolejne etapy, ale fundamenty zostały solidnie położone” – powiedział Grzegorz Flanz, Przewodniczący Komitetu Strategii Rady Zrzeszenia Banku BPS i Prezes GBS Banku.

Zrzeszenie BPS z kolejnym projektem

Potwierdzeniem tej tezy są również kolejne działania grupy. Zgromadzenie Prezesów większością w wysokości 91 proc. głosów zadecydowało o rozpoczęciu kolejnego, piątego już, projektu zrzeszeniowego. Mowa o Contact Center dla wszystkich Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS.

Prace nad projektem mają trwać 18 miesięcy. Oznacza to, iż jego planowane zakończenie ma mieć miejsce w grudniu 2026 roku. Contact Center ma świadczyć zarówno usługi bez weryfikacji tożsamości dzwoniącego (np. pomoc w logowaniu do bankowości elektronicznej), jak i te, do których weryfikacja tożsamości jest niezbędna (np. odblokowanie konta i reset haseł).

Partnerem technologicznym w projekcie jest IT Card.

26 czerwca 2025 Wiadomości
Zrzeszenie BPS z podsumowaniem nowej Strategii. Perspektywy na przyszłość
26 czerwca 2025 Wiadomości
Fundacja Uniwersytet Dzieci wspierana przez BLIKA. Podsumowano kolejny rok szkolny
Czytaj więcej
29 października 2024 Karty kredytowe – poradniki
Citi Simplicity Banku Citi Handlowego – analiza karty kredytowej
19 grudnia 2024 Konta osobiste – poradniki
Czy da się cofnąć przelew BLIK?
24 lipca 2024 Konta firmowe – poradniki
Co to jest subkonto w banku?
21 lipca 2023 Finanse codzienne – poradniki
Jak wypłacić większą ilość gotówki z banku?

TAG:

Bank BPS
Idź do oryginalnego materiału