Amerykański gigant obuwniczy rozszerza obecność w stołecznych outletach NEINVER

4 tygodni temu

NEINVER rozszerza portfolio globalnych marek w warszawskich outletach FACTORY o amerykańskiego giganta obuwia Skechers. Nowy sklep marki otwarty został w FACTORY Annopol, natomiast w FACTORY Ursus zyskał ponad dwukrotnie większą powierzchnię.

Jak przekonuje Skechers, rozszerzenie sieci sprzedaży o stołeczne outlety FACTORY wpisuje się w globalną strategię marki, która zakłada otwieranie sklepów stacjonarnych w prestiżowych miastach, a także dalszą ekspansję na rynku polskim.

Partnerstwo Skechers i Neinver

Skechers jest dobrze ugruntowanym partnerem europejskiego portfolio NEINVER. Ostatnie otwarcie nowego sklepu outletowego marki oraz zwiększenie powierzchni w warszawskich FACTORY jeszcze mocniej podkreśla jej zaangażowanie w te udaną współpracę.

Mocna oferta partnerów NEINVER obecnych na światowych rynkach handlu, dobrze identyfikowanych i ocenianych przez klientów, to znak rozpoznawczy outletów FACTORY. Tworzymy miejsca wartościowych zakupów dla klientów detalicznych i świetne możliwości rozwoju marek, dla których obecność w outletowym kanale sprzedaży jest istotnym elementem ich strategii obecności na rynku. Cieszy nas, iż Skechers zdecydował się tak znacząco zwiększyć swoją aktywność w Polsce właśnie w outletach FACTORY – mówi Andrea Aburra, Head of Leasing Polska & Italy w NEINVER.

Marka prowadzi w tej chwili swoje sklepy outletowe w trzech centrach FACTORY w Polsce: w FACTORY Kraków oraz w warszawskich FACTORY Annopol i Ursus, a także w innych centrach NEINVER w Europie.

Technologie i design

Skechers słynie z połączenia innowacyjnych technologii i miejskiego designu, oferując najlepszy wybór obuwia i odzieży dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Jak mówi o sobie, to firma, zajmująca się technologią komfortu, tworząca kolekcje z szeregiem innowacyjnych funkcji, jak wkładki Skechers Air-Cooled Memory Foam, technologia Skechers Hands Free Slip-ins oraz technologia Skechers Arch Fit dla dodatkowego komfortu. Klienci zyskują dostęp do najnowszych trendów w sporcie, propozycji casualowych i modowych, a także stylowych sandałów i botków.

Marka doskonale wpisuje się w ofertę handlową warszawskich outletów FACTORY, w których obuwie i odzież sportowa zajmują istotną pozycję wśród kluczowych kategorii. To globalni liderzy tych segmentów, jak adidas, Nike, Puma, New Balance, Asics, czy Vans, Converse, Clarks, Geox i Ecco.

Nowe sklepy

Nowy sklep outletowy Skechers w FACTORY Annopol objął powierzchnię 236 m.kw. W FACTORY Ursus Skechers zdecydował się na podwojenie powierzchni do 406 m.kw., uzupełniając propozycję dla klientów o akcesoria. Wnętrza charakteryzują się otwartą przestrzenią z jasnym oświetleniem i regałami sięgającymi od ściany do ściany, eksponującymi szeroki wybór butów. Wnętrze podzielone jest na sekcje, z rzędami gondol, które tworzą samoobsługową ścieżkę klienta. W całym sklepie rozmieszczono stanowiska z lustrami i miejscami do siedzenia, z widocznym oznakowaniem, które ułatwiać ma klientom wybór. Projekt sklepu kładzie nacisk na funkcjonalność i łatwość przeglądania, a neutralna kolorystyka pozwala na wyróżnienie kolorowych ekspozycji butów.

FACTORY to największa sieć outletów w Polsce. Centra obecne są w Warszawie (FACTORY Annopol i FACTORY Ursus), a także w Krakowie, Poznaniu i Gliwicach, przyciągając każdego roku miliony klientów.

Idź do oryginalnego materiału