26 tys. sprzedawców daje swoim klientom możliwość skorzystania z usługi BLIK Płacę Później. Sieć rozszerza się stale o kolejne sklepy.

BLIK Płacę Później odpowiedzią na rynkowe potrzeby
Popularność zakupów w formule „kup teraz, zapłać później” w Polsce stale rośnie. Zgodnie z danymi CRIF w pierwszym półroczu 2024 roku skorzystało z nich ponad 1,2 mln konsumentów. Łączna kwota zaciągniętych przez nich zobowiązań wyniosła w tym okresie 7 mln zł. Opisywana kilkukrotnie na ZgarnijPremię usługa BLIK Płacę Później to odpowiedź na zapotrzebowanie rynku e-commerce. Klienci mogą za jej pośrednictwem odroczyć płatności w wybranych sklepach o 30 dni.
Rosnący zasięg nowej funkcjonalności
A tych jest na rynku e-commerce coraz więcej. w tej chwili z usługi można skorzystać u 26 tys. sprzedawców. Do ich grona dołączyły ostatnio sklepy odzieżowe z grupy LPP: Reserved, Sinsay, House i Cropp.
„Rozwijamy współpracę z kolejnymi sklepami, aby umożliwić jeszcze szerszemu gronu klientów korzystanie z tej formy zakupów. Naszym celem jest, aby BLIK Płacę Później stał się standardem płatności odroczonych w polskim e-commerce, oferując klientom maksymalną elastyczność i wygodę” – mówi Witold Litaszewski, dyrektor departamentu finansowania konsumenckiego w BLIKU.
Wdrożenie usługi w sklepach Reserved wiąże się z promocją dla klientów. Nowi użytkownicy, którzy zrealizują zakupy za minimum 250 zł, otrzymają 80 zł zniżki na swoje zobowiązanie. Szczegóły dostępne są na stronie BLIKA.
Z usługi BLIK Płacę Później mogą w tej chwili skorzystać klienci VeloBanku i Banku Millennium.

Nowa strona internetowa mBanku. Zapowiedź zmian

Program Grantowy ING. Ruszył nabór do siódmej edycji
Czytaj więcej

Jak zapłacić kartą płatniczą w paczkomacie oraz innych automatach paczkowych?

Wspólne konto firmowe – gdzie założyć i jak działa?

Przenoszenie konta osobistego przy zmianie banku – jak to zrobić?
