Seria 5 Keyline od lat dobrze sprzedaje się w Polsce, dlatego Deutz-Fahr poszerzył ją o dwa mocniejsze modele: 5115 i 5125. Oprócz zwiększonej mocy rolnicy dostają także szereg udoskonaleń – od EHR w mocniejszych wersjach po większą nośność tylnej osi i szerokie ogumienie w topowym 5125. A ile trzeba będzie za to zapłacić?
Dwa nowe modele w serii 5 Keyline. Więcej mocy z tego samego silnika
Dotychczas gama modelowa 5 Keyline składała się z 4 modeli z których najmniejszy dysponował mocą 75 KM, a najmocniejszy miał 106 KM pochodzących z 4-cylindrowego silnika FARMotion 45. w tej chwili zaś silnik pozostał ten sam, ale w modelu 5115 Keyline ma moc maksymalną 116 KM, a najmocniejszy z gamy 5125 Keyline dysponuje mocą maksymalną 126 KM.
EHR teraz dostępny w mocniejszych Keyline’ach
Wraz z wprowadzeniem dwóch mocniejszych modeli, czyli 5115 i 5125 Keyline, zyskały one możliwość doposażenia w system EHR, ale warto nadmienić, iż ta opcja dotyczyć będzie tylko trzech najmocniejszych modeli, czyli 5105 Plus, 5115 i 5125 Keyline.
EHR to element, którego mogło brakować niektórym użytkownikom, fot. KWNadal można wybrać prostą, w pełni mechaniczną konfigurację
Oczywiście jeżeli klient będzie chciał kupić maksymalnie prosty ciągnik z mechanicznym sterowaniem podnośnika i mechanicznym rewersem, to cały czas będzie miał taką możliwość. Niemniej jednak dodanie tej opcji do tych stosunkowo prostych ciągników może z pewnością niektórym przypaść do gustu.
Kluczowe zmiany w 5125 Keyline: większa nośność i szersze ogumienie
Warto również zauważyć, iż w topowym modelu serii, czyli 5125 Keyline, istotnie zwiększono dopuszczalne obciążenie na tylną oś z 4000 kg do 5000 kg i całkowite obciążenie z 7000 do 7500 kg, co pozwoli na pełniejsze wykorzystanie maksymalnego udźwigu tylnego podnośnika (5410 kg), a sam ciągnik będzie w standardzie wyjeżdżał na oponach 440/65 R28 z przodu i 540/65 R38 z tyłu.
Dzięki zwiększeniu maksymalnej masy ciągnika możliwe będzie pełniejsze wykorzystanie udźwigu tylnego TUZ, fot. KWCena 5125 Keyline i dostępność w Polsce. Pierwsze sztuki jeszcze w tym roku
W przypadku modelu 5125 Keyline, który będzie wyposażony w kabinę z klimatyzacją, fotel pneumatyczny, elektohydrauliczny rewers i system EHR do sterowania tylnym TUZ oraz najszersze dostępne ogumienie, czyli opony o szerokości 540 mm z tyłu cena startuje od 228 tys. zł netto. Ciągniki są już w konfiguratorach i można je już zamawiać, a pierwsze egzemplarze mają trafić do klientów pod koniec bieżącego roku.

1 godzina temu
















