Claas Dealer Roku 2025 – Świerkot, Agrimasz i Ulenberg na podium

2 dni temu

Co roku firma Claas pyta swoich klientów – rolników, usługodawców i przedsiębiorców rolnych o opinię na temat obsługi u autoryzowanych dealerów. To ważne badanie, bo pokazuje nie tylko stopień zadowolenia rolników, ale i relacje między dealerem a klientem.

Wyniki tego badania to nie tylko prestiżowe wyróżnienia, ale też wskazówka dla użytkowników maszyn, u kogo warto kupować, serwisować i zaopatrywać się w części. W edycji 2025 tytuł Dealera Roku Claas trafił do firm: Świerkot, Agrimasz i Ulenberg.

Miejsce 1 – Świerkot

Firma Świerkot po raz kolejny okazała się numerem jeden w Polsce. Rolnicy docenili przede wszystkim:

  • fachową obsługę serwisową i szybki dojazd mobilnych ekip,
  • znakomite wyposażenie warsztatów i samochodów serwisowych,
  • bardzo dobrą dostępność części oraz kompetencje pracowników działu części,
  • wsparcie przy wdrażaniu cyfrowych rozwiązań Claas Connect.

Jak podkreśla Piotr Sikora z Cisownicy k. Cieszyna, prowadzący gospodarstwo hodowlane i usługi rolnicze:

„Firma Świerkot wspiera nasz rozwój, zapewniając fachowy serwis przez dobrze przeszkolonych i świetnie wyposażonych mechaników. Dzięki temu nasze 4 ciągniki, 2 sieczkarnie, kosiarki, zgrabiarka, przyczepa i ładowarka teleskopowa pracują niezawodnie.”

Warto dodać, iż Świerkot obronił tytuł – także w ubiegłym roku firma stanęła na najwyższym stopniu podium.

Firma Świerkot wspiera nasz rozwój – mówi Piotr Sikora, fot. mat. prasowe

Miejsce 2 – Agrimasz

Drugie miejsce zajął Agrimasz, wyróżniony przede wszystkim za doradztwo i szkolenia handlowców. Rolnicy zwracali uwagę na to, iż dostawa maszyny nie kończy się na podpisaniu protokołu – dealer dba o dokładne przeszkolenie operatora i wyjaśnienie wszystkich funkcji.

Jarosław Borowski z powiatu Sulęcin mówi wprost:

„Dzięki firmie Agrimasz jestem krok przed innymi. Serwis dba o moją flotę maszyn Claas – kombajny, ciągniki AXION i ARION, ładowarkę – a części są zawsze dostępne na czas. To daje mi przewagę w usługach i produkcji.”

Dzięki firmie Agrimasz jestem krok przed innymi. Serwis dba o moją flotę maszyn – twierdzi Jarosław Borowski, fot. mat. prasowe

Miejsce 3 – Ulenberg

Na trzecim miejscu znalazła się firma Ulenberg, która w tym roku zebrała najwięcej pochwał za serwis. Szybkie i skuteczne naprawy, także w terenie, to zasługa dobrze wyposażonych serwisów mobilnych i zmotywowanego zespołu.

Łukasz Haase z Barniewic k. Gdańska nie ma wątpliwości:

„Ulenberg przekonał nas do rozwijania floty Claas. Posiadamy m.in. 3 kombajny LEXION, 5 ciągników AXION, sieczkarnię JAGUAR i ładowarkę. Dzięki sprawnemu serwisowi wiemy, iż sprzęt nie zawiedzie w sezonie.”

Liderzy kategorii 2025

Oprócz głównego rankingu, Claas przyznał także tytuły Liderów Kategorii, czyli dealerów wyróżniających się w poszczególnych obszarach:

  • Sprzedaż – Kalchem (drugi rok z rzędu)
  • Serwis – Ulenberg
  • Części zamienne – Świerkot Tech Agro

Udziały rynkowe:

  • kombajny – Ulenberg
  • ciągniki – Świerkot

Badanie satysfakcji klientów Claas pokazuje, iż w Polsce rośnie znaczenie nie tylko samej maszyny, ale i wsparcia posprzedażowego. Szybki serwis, dostęp do części, fachowe doradztwo i szkolenia to czynniki, które decydują o tym, czy kombajn, ciągnik czy sieczkarnia zarobią na siebie w sezonie.

Tegoroczne wyniki wskazują jasno – rolnicy wiedzą, kogo warto polecić. Świerkot, Agrimasz i Ulenberg to dealerzy, których doświadczenie i zaangażowanie realnie przekładają się na sprawność pracy w gospodarstwach i firmach usługowych.

Idź do oryginalnego materiału