Douglas wraca do gry! Sukces strategii omnichannel przynosi mocny wzrost
Zdjęcie: Douglas w centrum handlowym Nowe Bielawy w Toruniu (fot. materiały prasowe)
Douglas Group zakończyła trzeci kwartał 2024/25 z wyraźnym odbiciem w sprzedaży i znaczną poprawą wyniku netto, odnotowując pierwszy od dłuższego czasu kwartalny wzrost po spadku w poprzednim okresie. Sprzedaż całej grupy przekroczyła miliard euro, co pokazuje, iż strategia omnichannel przynosi wymierne efekty. Jakie czynniki odpowiadają za sukces firmy w tak wymagającym środowisku rynkowym?

2 miesięcy temu




![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)


