Centrum Handlowe Blue City nie zwalnia tempa. Oprócz finalizacji nowych umów najmu, prowadzone są działania relokacyjne, dzięki którym powierzchnia handlowa staje się jeszcze bardziej efektywna pod względem rosnących potrzeb zarówno najemców, jak i klientów.
Wiosną Blue City sfinalizowało pakiet umów z nowymi najemcami – graczami debiutującymi na rynku lub markami znanymi wśród klientów, jednak w nowych formatach i konceptach.
Aktualnie zakończony został również etap relokacji sklepów, operujących w centrum od wielu lat. Potrzeba zmian wynikała z chęci powiększenia swoich powierzchni przez stałych najemców, jak również ze strategii optymalizacji przestrzeni pod kątem tematycznym, co ułatwi robienie zakupów oraz lepiej wyeksponuje funkcje centrum – jako destynacji handlowo-usługowej, rozrywkowej i gastronomicznej z ofertą dla całej rodziny.
Relokacje sklepów
Na poziomie -1, na którym znajduje się supermarket, ulokowane są przede wszystkim sklepy z artykułami pierwszej potrzeby oraz lokale usługowe. Operująca tu drogeria Rossmann powiększy swój lokal o ok. 300 m kw., tym samym osiągając powierzchnię blisko 700 m kw. Rossmann przejął wolne miejsce po marce Deichmann, która przeniosła się na poziom 0, przy wejściu od Alej Jerozolimskich.
Na -1 przeniosło się również biuro podróży Coral Travel. Dzięki temu, klienci zainteresowani wakacjami i wyjazdami, mogą sprawdzić oferty wiodących tour operatorów bez konieczności poruszania się po różnych piętrach. O przestrzeń po dawnej lokalizacji Coral Travel na poziomie +1, gdzie można znaleźć sklepy z akcesoriami, swój lokal powiększył sklep ZEGARKI.PL, podwajając swoją powierzchnię. Na poziom 0, na powierzchnię 160 m kw. relokowany został sklep z prestiżowymi meblami kuchennymi REMEB.
W segmencie rozrywkowym istotną zmianą jest relokacja sklepu ATA Świat Modeli na piętro +3. ATA oferuje szeroką gamę modeli zdalnie sterowanych, modeli do własnoręcznego sklejania oraz akcesoriów do modelarstwa. Teraz dla hobbystów oraz miłośników wszelkich pojazdów i maszyn salon na 3. piętrze, o powierzchni blisko 350 m kw., to nie tylko sklep, ale również klub i miejsce spotkań. Będą tu organizowane spotkania, warsztaty oraz zawody na nowo powstałym torze wyścigowym. Sąsiadami ATA Świat Modeli są obecne w centrum fitness kluby oraz miejsca aktywnego spędzania czasu.
Rośnie poziom wynajmu powierzchni
– Zakończyliśmy etap relokacji, który pozwolił nam na podniesienie funkcjonalności centrum. Blue City cały czas dostosowuje się do zmieniających się preferencji klientów oraz strategii rozwojowej naszych Najemców, którzy powiększają swoje lokale i przedłużają umowy najmu – komentuje Anna Gut, Leasing Director w Blue City.
Obecnie w Blue City operuje ponad 200 najemców, a poziom wynajmu wynosi 98%.