W Rossmannie powariowali. Klienci popędzą do kas po ogrom gratisów. "Zobaczcie, ile tych rzeczy"
Zdjęcie: Rossmann
Charakterystyczne logo drogerii Rossmann na stałe wpisało się w krajobraz polskich miast i miasteczek, stając się dla wielu pierwszym wyborem przy zakupie kosmetyków i chemii gospodarczej. Fenomen tej sieci to temat rzeka, ale sprowadza się do kilku kluczowych elementów. To właśnie one sprawiają, iż każda nowa, duża akcja promocyjna wywołuje niemal narodowe poruszenie i szturm na kasy. Sieć doskonale zdaje sobie sprawę z siły swojej marki i potrafi ją wykorzystać, by przyciągnąć do siebie lojalnych klientów.

3 godzin temu




![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)

