Ponad 360 mkw. powierzchni – tyle ma powiększony salon sieci Empik w gdańskiej Galerii Przymorze. To o 100 mkw. więcej niż miał wcześniejszy.
Nowy salon to nie tylko więcej miejsca, ale też szersza oferta. Klienci znajdą tu jeszcze więcej książek, gier, muzyki, artykułów papierniczych, zabawek i produktów kreatywnych. W zlokalizowaniu produktów na półce odwiedzający mogą liczyć na pomoc doradców, skorzystać z interaktywnej mapy sklepu, a zakupy sfinalizować w kasie tradycyjnej lub samoobsługowej. Dostępna jest także szybka rezerwacja produktów z odbiorem choćby w 2 godziny.
– Cieszymy się, iż Empik zdecydował się na powiększenie salonu właśnie w naszej galerii. To dowód, iż Galeria Przymorze to dobre miejsce do prowadzenia biznesu, a dla klientów – gwarancja jeszcze bogatszej oferty i większego komfortu zakupów – mówi Agnieszka Wojtaszczyk, dyrektor Galerii Przymorze.
Salon Empik jest zlokalizowany na poziomie 0, w sąsiedztwie sklepu Deichmann.
Rozwój sieci stacjonarnej Empik
Kluczową rolę w rozwoju omnikanałowego ekosystemu Empiku niezmiennie odgrywają salony stacjonarne. Sieć fizyczna w 2024 roku zanotowała stabilny wzrost sprzedaży. Na mapie Polski pojawiły się 24 nowe salony, z czego 11 stanowiły sklepy w retail parkach, 8 w galeriach handlowych oraz 5 w lokalizacjach ulicznych. W efekcie sieć zamknęła rok liczbą 370 sklepów. Najmocniej rozwijanym konceptem w 2024 były formaty salonów małych i mini. Zwieńczeniem 2024 roku w ekspansji było otwarcie trzypiętrowego, flagowego salonu Empik Marszałkowska, w zrewitalizowanym pawilonie dawnej Cepelii, o łącznej powierzchni blisko 1300 mkw.