Salon Ramaro o powierzchni blisko 300 mkw. zawitał na pierwsze piętro DOMOTEKI. To miejsce, w którym tradycja rodzimego rzemiosła spotka się z nowoczesnym wzornictwem i funkcjonalnością. Marka prezentuje bogaty wybór mebli do salonu, jadalni i sypialni – od sof modułowych i narożników, przez łóżka i materace, aż po stoły, krzesła, fotele, komody, szafki, lampy i akcesoria. Wszystkie produkty wyróżniają się możliwością pełnej personalizacji, co pozwoli klientom i architektom tworzyć aranżacje „szyte na miarę”.
– Ramaro odważnie wyznacza nowe kierunki w designie i trendach – czerpiemy z historii, ale inwestujemy w przyszłość. Wierzymy, iż dobre wzornictwo i jakość to wartości ponadczasowe. Nasze kolekcje, tworzone z myślą o świadomych klientach, idealnie wpisują się w charakter DOMOTEKI, miejsca inspirującego i wyznaczającego trendy. Dzięki nowemu showroomowi będziemy mogli jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby osób, które cenią unikatowy design i solidne wykonanie – mówią właściciele Ramaro, Robert i Radosław Jóźwiak.
Centrum designu i aranżacji wnętrz
Od lat warszawska DOMOTEKA buduje swoją renomę jako centrum, które wyznacza kierunki w aranżacji wnętrz i gromadzi w jednym miejscu najbardziej prestiżowe marki, zarówno polskie, jak i międzynarodowe.

Nowa marka Ramaro wpisuje się w tę strategię, oferując przestrzeń, która będzie nie tylko ekspozycją oferty meblowej, ale także miejscem spotkań, wymiany wiedzy i doświadczeń. Dzięki temu DOMOTEKA jeszcze mocniej umacnia swoją pozycję jako lider trendów wnętrzarskich w Polsce.
DOMOTEKA położona niespełna 20 minut od centrum Warszawy, posiada w swojej ofercie produkty ponad 600 marek z całego świata. Właścicielem DOMOTEKI oraz parków handlowych HOMEPARK jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery – wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie.