Park Handlowy Zakopianka w Krakowie zyskał nowych najemców: Medicine i Cukiernię Sowa, a dotychczasowi partnerzy, m.in. Sinsay, Diverse i 4F, powiększają swoje powierzchnie – łącznie 2100 mkw. EPP: polskie marki głównymi bohaterami nowej oferty Parku Handlowego Zakopianka
Zdjęcie: Park Handlowy Zakopianka, EPP
Park Handlowy Zakopianka w Krakowie zyskał nowych najemców: Medicine i Cukiernię Sowa, a dotychczasowi partnerzy, m.in. Sinsay, Diverse i 4F, powiększają swoje powierzchnie – łącznie 2100 mkw.
Park Handlowy Zakopianka w Krakowie zyskał nowych najemców: Medicine i Cukiernię Sowa, a dotychczasowi partnerzy, m.in. Sinsay, Diverse i 4F, powiększają swoje powierzchnie – łącznie 2100 mkw. 



![Zmiany w e-commerce. Zacierają się granice między B2C a B2B [RAPORT]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2021/07/online-ecommerce-biznes-pixabay.jpg)
![[RAPORT]: wzrasta znaczenie platform e-commerce](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/e-commerce-1.jpg)


