W warszawskiej Galerii Młociny otwarty został kolejny sklep sieci Fruitisimo – owocowego baru oferującego zdrowe napoje i przekąski. W całej Europie czeska sieć posiada ok. 100 punktów sprzedaży. Plan ekspansji na najbliższe lata zakłada posiadanie choćby 300 sklepów w Europie, na Bliskim Wschodzie, w USA i Azji.
– Właśnie otworzyliśmy nowy, świeży sklep Fruitisimo w Warszawie. To kolejny krok naszego rozwoju w Polsce, która jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków konsumenckich w Europie – skomentował Jan Hummel, Founder & CEO Fruitisimo.
Sieć posiada w tej chwili w Polsce 6 sklepów. Zlokalizowane są w Warszawie (Galeria Młociny, Atrium Promenada, Westfield Mokotów oraz CH Targówek) oraz we Wrocławiu (Pasaż Grunwaldzki i Galeria Dominikańska).
Międzynarodowy rozwój Fruitisimo
Fruitisimo specjalizuje się w sprzedaży świeżych owocowych i warzywnych drinków, smoothie, mrożonej kawy, lodów, i zdrowych przekąsek.
To marka z ponad 20-letnią tradycją działająca na rynkach polskim, niemieckim, austriackim, czeskim, słowackim i węgierskim. Rozwija się poprzez franczyzę. Posiada łącznie 96 oddziałów, z których połowa to partnerzy franczyzowi. Sieć posiada kilka dostępnych formatów: kioski w centrach handlowych, juice bary z miejscami do siedzenia lub bez, bistro cafe czy juice vany, który sprawdza się w lokalizacjach rekreacyjnych i turystycznych.