Amerykańska sieć gastronomiczna Popeyes zagościła w przestrzeniach foodcourtu Galerii Warmińskiej. Olsztyn to 24. punkt na mapie tej sieci w Polsce.
Marka Popeyes narodziła się ponad 50 lat temu w Nowym Orleanie w Luizjanie. Zaczynała jako jedna mała restauracja serwująca smażonego kurczaka według własnej unikalnej receptury, ale gwałtownie zdobyła rzesze smakoszy na całym świecie, docierając też do Europy.
Lokal Popeyes w Galerii Warmińskiej mieści się na powierzchni 140,12 m kw. na poziomie 1 w strefie foodcourt przy wejściu na amfiteatr, za Pasibusem.
Kultowy kurczak w Galerii Warmińskiej
– Nasi klienci z podekscytowaniem czekali na otwarcie lokalu Popeyes, niektórzy choćby od dnia poprzedzającego wydarzenie. Marka umiejętnie budowała napięcie przed wejściem do Galerii Warmińskiej. W dniu otwarcia panowała naprawdę świąteczna atmosfera z orkiestrą na żywo. Pierwsze 3 osoby otrzymały roczny voucher na darmową kanapkę Chicken Sandwich, a kolejne 100 osób zostało poczęstowanych tym kultowym daniem. Cieszymy się, iż w naszych przestrzeniach mieszkańcy Warmii mogą znaleźć smaki z całego świata – mówi Michał Tur, Asset Manager NEPI Rockcastle.
W dniu otwarcia na gości czekały także specjalne atrakcje takie jak: instaspot z analogowymi aparatami, stanowisko do tworzenia spersonalizowanych kubków, konkursy oraz inne interaktywne aktywności.
Popeyes®, obecny na rynku od 1972 roku, zasłynął na całym świecie, dzięki wyjątkowej recepturze marynowania kurczaka przez 12 godzin w mieszance inspirowanej Luizjaną oraz chrupiącej panierce. Polska sieć rozwija się w dynamicznym tempie a na mapie pojawiają się wciąż nowe punkty – od restauracji w centrach handlowych po koncepty Drive Thru. Do końca 2025 roku Popeyes planuje być obecna w Polsce w ok. 30 lokalizacjach.
Za rozwój marki Popeyes w Europie Środkowo-Wschodniej odpowiada firma Rex Concepts.
Galeria Warmińska przy ul. Tuwima jest kultowym miejscem na mapie Olsztyna. Dzięki wyjątkowej architekturze, nawiązującej do tradycyjnego warmińskiego budownictwa odwiedzana jest również przez turystów. Na powierzchni użytkowej około 41 500 m kw. znajduje się 170 sklepów znanych i cenionych w kraju i na świecie marek, wiele butików ma tu jedyne sklepy w regionie, kino, kawiarnie, restauracje, klub fitness, salon zabaw dla dzieci, a także amfiteatr i parking z 1200 miejscami. Właścicielem i zarządcą Galerii Warmińskiej jest NEPI Rockcastle sp. z o.o.

6 godzin temu


![[RAPORT] JLL: ceny gruntów wspierają rozwój parków handlowych w mniejszych miastach](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)


![Grunt to lokalizacja. Jak ceny ziemi rewolucjonizują rynek parków handlowych w Polsce [RAPORT]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2021/10/budowa-park-handlowy-pixabay.jpg)


