Grano Real Estate to nowa marka, stworzona przez Grano Group – firmę stojącą za sukcesem sieci Grano Hotels, znanej z wyjątkowego designu, wysokiego standardu usług i profesjonalnego zarządzania obiektami hotelowymi oraz apartamentami. Grano Real Estate powstało jako naturalne rozwinięcie wieloletnich doświadczeń Grano Group w zarządzaniu projektami premium, by oferować klientom i inwestorom starannie wyselekcjonowane nieruchomości o dużym potencjale przychodowym.
Dzięki ścisłej współpracy z Grano Hotels jako operatorem, inwestorzy otrzymują nie tylko apartament w atrakcyjnej lokalizacji, ale też kompleksowy model zarządzania i obsługi – co oznacza wygodną i bezpieczną formę inwestowania w nieruchomości.
– Inwestycje, które proponujemy naszym klientom, to nie tylko dobrze zaprojektowane apartamenty w świetnych lokalizacjach, ale przede wszystkim realne narzędzie do budowania stabilnych źródeł przychodu. Jako zespół sprzedażowy jesteśmy blisko potrzeb inwestorów i pomagamy dobrać odpowiedni produkt do oczekiwanych parametrów inwestycji – mówi Arkadiusz Lew-Kiedrowski, Dyrektor ds. Sprzedaży Nieruchomości Grano Real Estate.
W portfolio Grano Real Estate znajdują się prestiżowe projekty położone nad Bałtykiem – w tym Granaria na Wyspie Spichrzów w Gdańsku, łącząca funkcje mieszkaniowe, hotelowe i usługowe w wyjątkowej lokalizacji śródmiejskiej, oraz nadmorska Sol Marina, oferująca apartamenty z bezpośrednim dostępem do prywatnej mariny. Marka rozszerza swoją działalność na Warszawę, realizując nowoczesną inwestycję Oval Sky – projekt apartamentowy klasy premium na styku Służewca i Ursynowa, skierowany do świadomych inwestorów poszukujących jakości i potencjału w stolicy.
– W czasach dużej konkurencji na rynku nieruchomości kluczowa jest nie tylko jakość produktu, ale także sposób jego komunikacji. Grano Real Estate korzysta z doświadczeń Grano Hotels – marki silnej, rozpoznawalnej i lubianej – dzięki czemu potrafimy precyzyjnie dotrzeć do świadomego inwestora. Dziś inwestowanie w apartamenty czy jednostki hotelowe to nie tylko lokowanie kapitału, ale styl życia i określony model myślenia o przyszłości – podkreśla Łukasz Pawlina, Członek Zarządu Grano Group.
Grano Real Estate odpowiada na potrzeby nowoczesnych inwestorów, którzy oczekują nie tylko lokaty kapitału, ale także stabilnego modelu zarządzania i przewidywalnego zwrotu z inwestycji. Silne zaplecze operacyjne Grano Hotels, doświadczenie w projektach premium oraz dbałość o lokalizację i jakość – to najważniejsze elementy, które sprawiają, iż marka gwałtownie zyskuje zaufanie klientów z Polski i zagranicy.
Źródło: Grano Group