Green Caffè Nero umacnia pozycję na rynku i nie mówi ostatniego słowa. Po otwarciu kawiarni w Gdańsku, marka przygotowuje się do debiutu w Gdyni, kontynuując dynamiczny rozwój i zbliżając się do otwarcia setnego lokalu w Polsce.
Pierwsza kawiarnia Green Caffè Nero w Trójmieście otworzyła swoje podwoje 11 czerwca 2025 roku w Gdańsku, przy ulicy Antoniego Słonimskiego 8, w intensywnie rozwijającej się części kompleksu „Hossa Garnizon”. Sześć dni później, 17 czerwca, marka zadebiutuje w Gdyni, otwierając lokal przy ulicy Władysława IV 40, w punkcie „Hossa Plac Unii”. Obie lokalizacje zostały starannie wybrane, aby stworzyć miejsca spotkań, pracy i odpoczynku, które staną się integralną częścią miejskiego krajobrazu.
Kamień milowy w ekspansji marki
– Debiut w Trójmieście to dla nas niezwykle istotny moment, pełen ekscytacji i oczekiwań. Chcemy, aby mieszkańcy regionu przekonali się, iż Green Caffè Nero to przestrzeń do spotkań, pracy i relaksu, gdzie doskonała kawa jest zawsze w centrum uwagi – mówi Dorota Pomacho-Pątkiewicz, prezeska Green Caffè Nero.

– To krok, który podkreśla nasze ambicje w umacnianiu pozycji na polskim rynku. Gdańsk i Gdynia, jako ważne metropolie, stanowią naturalny kierunek ekspansji. Na tym jednak nie poprzestaniemy – kolejne otwarcia w Trójmieście, jak i w nowych miastach, są już na horyzoncie – dodaje Dorota Pomacho-Pątkiewicz.
– Jesteśmy niezwykle dumni z naszej drogi. Po ośmiu latach od ostatniego wejścia do nowego miasta, a także po globalnych wyzwaniach związanych z pandemią i inflacją, Green Caffè Nero z odwagą i sukcesem powróciło na tor szybkiego rozwoju. Miniony rok to 11 nowych otwarć i jedna kawiarnia wyremontowana od podstaw. Ten pęd rozwojowy daje realne perspektywy na osiągnięcie setnej kawiarni w Polsce w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy. Będzie to kolejny kamień milowy w historii marki –wyjaśnia Sebastian Czechyra, Business Development and Operations Director Green Caffè Nero.
Jakość i rozwój jako najważniejsze cele Green Caffè Nero
Filozofia Green Caffè Nero opiera się na tworzeniu przytulnych i komfortowych przestrzeni, gdzie jakość idzie w parze z unikalną atmosferą, by naturalnie wkomponować się w lokalne środowisko i stać się jego częścią. Dla marki najważniejszy jest też własny zakład produkcyjny, który stanowi gwarancję wysokiej jakości oferty, niezależnie od lokalizacji kawiarni w Polsce.

– Konsekwentnie stawiamy na dbałość o detale, wpisanie się w tkankę miejską, charakterystyczną dla danej okolicy i utrzymywanie najwyższych standardów, niezależnie od skali naszej działalności. Nasz centralny zakład produkcyjny jest gwarantem, iż każdy klient, od Wrocławia po Gdańsk czy Gdynię, otrzyma tę samą świeżość i jakość, która jest wizytówką Green Caffè Nero – dodaje Dorota Pomacho-Pątkiewicz.
Początek nowej historii w Trójmieście
Ta troska o każdy szczegół i pasja do kawy są teraz dostępne dla mieszkańców Gdańska i Gdyni.W związku z celebracją obecności w Trójmieście marka przewidziała specjalne wydarzenie – 28 czerwca o godzinie 15:00 zaprasza do kawiarni w Gdańsku, przy ulicy Antoniego Słonimskiego 8.
Na gości czeka popołudnie, które pozwoli poczuć klimat i aromat Brazylii. W programie m.in. pokazy przygotowywania kawowych drinków przez mistrzów baristyki wyłonionych w konkursie Barista Of The Year 2025, energetyczne brazylijskie pokazy taneczne, degustacje specjalnej kawy jednorodnej prosto z tego gorącego regionu oraz możliwość poznania pełnej oferty,animacje dla dzieci i muzyczna playlista w wykonaniu DJ-a, a także wiele innych niespodzianek.
Green Caffè Nero to niezależna europejska kawiarnia klasy premium. Pierwszy punkt został otwarty w stolicy w 2012 roku, a w tej chwili sieć liczy ponad 90 kawiarni zlokalizowanych w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Trójmieście.
