Jak się skontaktować z konsultantem BIK?

1 dzień temu
Zdjęcie: BIK kontakt


Skontaktowanie się z Biurem Informacji Kredytowej może okazać się niezbędne w wielu sytuacjach, na przykład wtedy, gdy chcemy zgłosić nieprawidłowe dane lub uzyskać pomoc przy logowaniu do konta. Zainteresowani mogą porozmawiać z pracownikiem biura na wiele sposobów, co pomoże w rozwiązaniu sporej części problemów. Sprawdź, jak wygląda kontakt z konsultantem BIK i jakie metody są do wyboru!

Kiedy warto kontaktować się z BIK?

Kontakt z Biurem Informacji Kredytowej to dobry pomysł w sytuacjach, gdy potrzebujesz pomocy przy obsłudze swojego konta, chcesz wyjaśnić nieprawidłowości w danych kredytowych lub masz pytania dotyczące raportu. Warto również skontaktować się z konsultantem, jeżeli napotkasz problem techniczny podczas korzystania z usług BIK lub masz wątpliwości i pytania dotyczące bezpieczeństwa.

Nie ma natomiast potrzeby kontaktowania się z BIK wyłącznie po to, by sprawdzić czy widniejemy w bazie. Aby pobrać swój raport kredytowy, wystarczy zalogować się na konto użytkownika poprzez internetowy portal BIK i skorzystać z opcji pobrania raportu online. W ten sposób możemy gwałtownie zobaczyć informacje o naszych kredytach i pożyczkach bez pomocy konsultanta. Procedurę tą dokładniej opisaliśmy w osobnym artykule.

Jak pobrać raport BIK za darmo?

Przeczytaj

Kontakt z konsultantem BIK – dostępne opcje

Biuro Informacji Kredytowej udostępnia kilka sposobów kontaktu, dzięki czemu użytkownicy mogą porozumieć się tak, jak im wygodnie. Niezależnie od tego czy chcemy uzyskać odpowiedzi na swoje pytania, czy też potrzebujemy pomocy, możemy skorzystać z jednej z dostępnych metod. Przyjrzyjmy się im.

Z BIK można skontaktować się poprzez:

  • formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej
  • wysłanie wiadomości e-mail
  • wysyłanie papierowego pisma
  • zadzwonienie na infolinię

Infolinia BIK – kontakt telefoniczny

Infolinia Biura Informacji Kredytowej działa w dni robocze w godzinach od 8 do 20. Na infolinię można dodzwonić się zarówno z telefonu stacjonarnego jak i komórkowego. Co ważne, infolinia jest uniwersalna – na ten sam numer dzwonią klienci indywidualni, klienci korporacyjni, banki, spółki typu SKOK, a także organy administracji publicznej.

Infolinia dostępna jest pod numerem telefonu: 22 348 44 44

Całość działa w sposób typowy dla tego rodzaju rozwiązań, toteż każdy kto połączy się z infolinią będzie poproszony o wybranie numeru na klawiaturze telefonu, który determinował będzie tematykę rozmowy. Połączenie z infolinią rozpoczyna się od pouczenia dotyczącego przetwarzania danych osobowych oraz nagrywania rozmowy.

Kontakt e-mail i formularz

Jeżeli zamiast rozmowy telefonicznej preferujemy kontakt pisemny, to możemy wysłać wiadomość e-mail do Biura Informacji Kredytowej. Adres e-mail, na który należy kierować wiadomość, różni się w zależności od rodzaju klientów:

Alternatywną opcją jest skorzystanie z formularza dostępnego na stronie https://www.bik.pl/kontakt. Opcja kontaktu przez formularz jest jednak dostępna wyłącznie dla osób, które posiadają konto na stronie internetowej BIK. Samo założenie konta w portalu BIK jest bezpłatne i nie zajmuje dużo czasu.

Kontakt listowny – gdzie wysyłać pisma do BIK?

Korespondencję papierową do BIK (Biura Informacji Kredytowej) możemy wysłać na adres:

Biuro Informacji Kredytowej S.A.
ul. Zygmunta Modzelewskiego 77a
02-679 Warszawa

Gdzie jest stacjonarny punkt obsługi klienta?

W sieci można czasem natknąć się na informację, jakoby Biuro Informacji Kredytowej przez cały czas ma stacjonarną placówkę, dostępną dla klientów. Tak jednak nie jest, a w tej chwili BIK nie prowadzi żadnego punktu obsługi klientów.

Idź do oryginalnego materiału