Wywodząca się z Hiszpanii marka akcesoriów technologicznych w ciągu miesiąca powiększyła swoją sieć sklepów w Polsce o trzy lokalizacje. Nowe placówki Kamalion powstały w Factory Annopol w Warszawie, Factory Poznań i centrum handlowym Alfa Białystok.
Właścicielem Kamalion jest Grupa La Casa De Las Carcasas, która posiada ponad 800 sklepów stacjonarnych w 10 krajach Europy i Ameryki Południowej. W Polsce firma zadebiutowała w lutym 2024 roku – otwarciem sklepu w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku. Aktualnie pod szyldem Kamalion działa 31 sklepów w centrach handlowych i obiektach outletowych. Przedstawiciele Kamalion deklarują, iż marka będzie stale się rozwijać i pozyskiwać kolejne lokalizacje.
Firma właśnie otworzyła 31. sklep w Polsce, który znajduje się w Factory Annopol w Warszawie. To już 8 lokalizacja Kamalion w stolicy. Według zapowiedzi następny punkt marki powstanie w Galerii Wołomin.
– Naszym celem jest dostarczanie wysokiej jakości produktów jak najszerszemu gronu klientów oraz konsekwentne budowanie rozpoznawalności i świadomości marki wśród polskich konsumentów – mówi Łukasz Kurzawa, Prezes Zarządu Kamalion w Polsce.
Hiszpańska marka podbija kolejne rynki
La Casa de las Carcasas to dynamiczna hiszpańska marka, która specjalizuje się w sprzedaży stylowych i funkcjonalnych akcesoriów do telefonów komórkowych i innych urządzeń elektronicznych. Firma gwałtownie zdobyła popularność, łącząc praktyczność z modnym designem, oferując szeroką gamę produktów dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów.
Jej historia sięga 2012 roku, kiedy to Ismael Villalobos De Matías założył firmę w Jaraíz de la Vera. w tej chwili jej główna siedziba znajduje się w Madrycie, a Grupa La Casa De Las Carcasas działa już w 10 krajach, prowadząc blisko 800 sklepów. Najwięcej z nich znajduje się w Hiszpanii, ale marka obecna jest również w Portugalii, Włoszech, Francji, Meksyku, Polsce, Rumunii, Chile, Kolumbii oraz Czechach.