W ramach kampanii powstał nowy koncept kreatywny oraz hasło podkreślający orzeźwienie, dzięki mocnemu nagazowaniu wody Rodowita. Nowy komunikacja ukazuje Rodowitą Gazowaną jako siłę dzikiej natury, którą uosabia wodny wilk, powstający z rozbryzgów wody – silny i zapamiętywany wizualny symbol dzikiej natury i orzeźwienia. Dynamiczna komunikacja ma na celu budowanie świadomości potencjału linii gazowanej oraz zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po naturalną, wodę mineralną Rodowita Gazowana.
– Kampania została poprzedzona badaniami konsumenckimi, w których zwłaszcza mężczyźni, deklarują, iż widzą w wodzie gazowanej coś znacznie więcej niż tylko nawodnienie – poszukują konkretnego, mocnego orzeźwienia, ochłodzenia i impulsu do resetu przed kolejnym działaniem, zarówno w domu, jak i poza nim – komentuje Anna Klavina, Marketing Manager marki. – Mamy nadzieję, iż dzięki naszej kampanii, konsumenci wybiorą Rodowitą Gazowaną – zdrowszą alternatywę dla słodkich, gazowanych napojów. Tym samym zachęcimy ich do budowania zdrowych nawyków i zdrowego stylu życia. – dodaje Klavina.