Polski handel ma własny alfabet: A – atrakcyjność, W – widoczność, F – funkcjonalność, T – technika, Z – zrównoważony rozwój. Te elementy i lokalizacja decydują o wartości nieruchomości. [KOMENTARZ] CBRE: Co naprawdę decyduje o wartości lokali handlowych?
Zdjęcie: ulica handlowa
Polski handel ma własny alfabet: A – atrakcyjność, W – widoczność, F – funkcjonalność, T – technika, Z – zrównoważony rozwój. Te elementy i lokalizacja decydują o wartości nieruchomości.
Polski handel ma własny alfabet: A – atrakcyjność, W – widoczność, F – funkcjonalność, T – technika, Z – zrównoważony rozwój. Te elementy i lokalizacja decydują o wartości nieruchomości. 




![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)


