Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu Sokołów S.A. objął Łukasz Kaszuba – menedżer z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu silnych marek w sektorze FMCG. Jego głównym celem będzie dalszy, bardziej dynamiczny rozwój brandu Sokołów poprzez zwiększanie jego rozpoznawalności i poszerzanie bazy konsumentów.
Łukasz Kaszuba posiada bogate doświadczenie z zakresu marketingu i zarządzania, które zdobył pracując dla wielu międzynarodowych firm. Na początku kariery związany był z należącą do koncernu Kraft Foods/Mondelez marką Milka, a następnie w koncernie Jacobs Douwe Egberts odpowiadał za rozwój marki Jacobs, lidera rynku kawy w Polsce. Po 10 latach objął stanowisko dyrektora marketingu w spółce Animex, do której należą takie brandy, jak Berlinki, Krakus czy Morliny. Po siedmiu latach zdecydował się na następny krok w karierze i od 1 lipca pełni funkcję dyrektora marketingu Sokołów S.A.
W trakcie swojej kilkunastoletniej kariery zawodowej Łukasz Kaszuba skutecznie rozwijał wiele marek i produktów skierowanych do konsumentów. Jako nowy dyrektor marketingu Sokołów S.A. jasno określa główny cel swojego działania:
W biurze marketingu będziemy się koncentrować nad łamaniem kluczowych barier, tak aby zwiększać bazę konsumentów marki Sokołów. Jako marketingowiec jestem fanem Byrona Sharpa i uważam, iż do tanga trzeba dwojga, a czasem choćby trojga, czyli: ‘mental availability’, ‘phisical availability’ i ‘porfolio availability’. Jestem przekonany iż wspólnie z zespołem sprzedaży, R&D i operacjami sprawimy, iż Sokołów zyska nową dynamikę i stanie się jeszcze większą firmą
– zapowiada Kaszuba.
Wiceprezes Zarządu Sokołów S.A. ds. Handlu i Marketingu Maciej Częścik tak skomentował zmianę na jednym z kluczowych stanowisk:
Cieszymy się, iż do naszego zespołu dołączył tak doświadczony manager. Jego ogromna wiedza, pełen profesjonalizm i znajomość rynku to naprawdę mocne podstawy do dalszego rozwoju firmy. Liczymy, iż uda nam się wypracować szereg nowych rozwiązań, które będą skutkowały jeszcze większym uznaniem i zaufaniem konsumentów.
Również z dniem 1 lipca Cezary Jasiński, dotychczasowy Senior Dyrektor Biura Marketingu, objął nowe stanowisko – Wiceprezesa Zarządu ds. Marketingu w Spółce Sokołów-Net. W nowej roli będzie odpowiedzialny za opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej, która umożliwi rozwój nowego formatu sieci sklepów Sokołów.