M-commerce to nowy standard w B2B – młode pokolenie nie zaakceptuje przestarzałych systemów
Zdjęcie: Jakub Norman, Dyrektor ds. E-commerce w PKO Faktoring
Czy pamiętasz czasy, gdy zakupy biznesowe oznaczały godziny spędzone przy komputerze, przeglądanie katalogów i negocjacje z dostawcami? Dziś wygląda to zupełnie inaczej. Nowe pokolenie przedsiębiorców – wychowane w świecie telefonów, aplikacji i e-commerce – oczekuje, iż proces zakupów B2B będzie równie prosty, jak zamawianie kawy przez aplikację. Według raportu Uniwersytetu SWPS i They.pl 93 proc. […]

7 miesięcy temu






![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)
