Dlaczego Polska, mimo dynamicznego rozwoju, przez cały czas bywa w świecie kojarzona głównie z jabłkami, wódką i folklorem? O budowaniu nowoczesnego wizerunku kraju, potencjale rodzimych firm, sile polskich inżynierów i naszej największej słabości...
„Marka Polska. Czas mówić o sobie dobrze” w Business in Brief z Ewą Trzcińską – Polsko Włoska Izba Gospodarcza – rozmawia Grzegorz Kiszluk

- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- „Marka Polska. Czas mówić o sobie dobrze” w Business in Brief z Ewą Trzcińską – Polsko Włoska Izba Gospodarcza – rozmawia Grzegorz Kiszluk
Powiązane
Co się dzieje z polską gospodarką? GUS podał wartość PKB
50 minut temu
Polecane
Ukrainka oskarża Sabalenkę. Zrobiła to celowo
34 minut temu
A jednak! Djoković o 10:03 ogłosił decyzję całemu światu
1 godzina temu