Dlaczego Polska, mimo dynamicznego rozwoju, przez cały czas bywa w świecie kojarzona głównie z jabłkami, wódką i folklorem? O budowaniu nowoczesnego wizerunku kraju, potencjale rodzimych firm, sile polskich inżynierów i naszej największej słabości...
„Marka Polska. Czas mówić o sobie dobrze” w Business in Brief z Ewą Trzcińską – Polsko Włoska Izba Gospodarcza – rozmawia Grzegorz Kiszluk

- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- „Marka Polska. Czas mówić o sobie dobrze” w Business in Brief z Ewą Trzcińską – Polsko Włoska Izba Gospodarcza – rozmawia Grzegorz Kiszluk
Powiązane
Polecane
Tego nikt się nie spodziewał. Pilne wieści z domu Nadala
1 godzina temu
Nagły zwrot. Jest decyzja ws. trenera Jeleny Rybakiny
1 godzina temu
Sensacyjna decyzja ws. trenera Rybakiny. WTA ogłasza
2 godzin temu
Tennis: Wta revoca sospensione coach Vukov di Rybakina
2 godzin temu