Mateusz Stasiak awansował w strukturach Giacomo Conti

3 dni temu

Mateusz Stasiak został Dyrektorem E-Commerce, Marketingu i VM w Giacomo Conti & Sunset Suits. Wcześniej, przez 5 lat, pełnił stanowisko Kierownika tych działów.

Mateusz Stasiak związany jest z brandem Giacomo Conti od 2017 roku. Swoją karierę w firmie zaczynał od stanowiska Specjalisty ds. Marketingu.

Pasjonat ekonomii behawioralnej

W codziennej pracy łączy kanały offline i online dbając o spójną komunikację marek Giacomo Conti i Sunset Suits w ponad 80 salonach stacjonarnych oraz prężnie i dynamicznie rozwijającym się sklepie internetowym obu brandów.

Mateusz Stasiak jest absolwentem studiów na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza, Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, Europejskiej Akademii Dyplomacji w Warszawie oraz uczestnik programów międzynarodowych. Wcześniej związany był z rynkiem dóbr luksusowych i premium.

W codziennej pracy łączy interdyscyplinarne doświadczenie zebrane m. in w działach: Personalnym, Rozwoju Organizacji i Komunikacji Wewnętrznej oraz Marketingu. Realizuje projekty na poziomie strategicznym, taktycznym i operacyjnym oraz odpowiada za strategie i kampanie marketingowe. Pasjonuje się ekonomią behawioralną, którą uważa za „królową nauk”, oraz łączeniem e-commerce i marketingu, których symbiozę uważa za tak oczywistą jak Jin i Jang.

Jest aktywnym uczestnikiem i panelistą konferencji o tematyce AI, Customer Experiance, E-Commerce i Retail.

Idź do oryginalnego materiału