Galeria Karuzela Kołobrzeg konsekwentnie rozwija swoją ofertę, odpowiadając na potrzeby i oczekiwania klientów. W ostatnim czasie na terenie obiektu otwarto w najnowszych konceptach sklepy marek Wojas, eobuwie oraz Giacomo Conti. Z kolei ofertę podróżniczą Karuzeli uzupełniły biura Cititravel i TUI.
W ostatnich tygodniach do grona najemców Galerii Karuzela Kołobrzeg dołączył salon Wojas, w którym dostępne jest obuwie damskie i męskie na każdą okazję, a także buty dziecięce marki Bartek. Ofertę sklepu uzupełniła elegancka galanteria skórzana – torebki, paski oraz portfele wykonane z wysokiej jakości materiałów.
Obuwie, moda, podroże
Swoją obecność w galerii zaznaczyła również sieć eobuwie, która otworzyła salon zaprojektowany według najnowszego konceptu marki. Klienci znajdą w nim szeroki wybór obuwia i dodatków polskich oraz światowych producentów. Nowoczesna przestrzeń, intuicyjny układ oraz czytelny podział na strefy kategorii zostały uzupełnione o rozwiązania cyfrowe, umożliwiające szybkie wyszukiwanie i zamawianie produktów.

Kolejną nowością w Karuzeli jest salon Giacomo Conti – polskiej marki mody męskiej, specjalizującej się w eleganckich garniturach, koszulach i akcesoriach. Giacomo Conti od lat łączy włoski styl z polskim rzemiosłem, stawiając na wysoką jakość materiałów, nowoczesne kroje i dbałość o detale. W asortymencie sklepu znalazły się zarówno kolekcje casual, formalne, ślubne, jak i biznesowe.
Ofertę turystyczną uzupełniło biuro podróży Cititravel oraz biuro TUI w nowej lokalizacji przez co goście galerii mają jeszcze większy wybór kierunków i ofert wyjazdowych.
Parki typu convenience
Projekty Karuzela to 11 istniejących parków handlowych i obiektów typu „convienience” o łącznej powierzchni ponad 130 tys. mkw. Obiekty są realizowane przez join-venture zawiązane przez Karuzela Holding (tj. JB Development i Retail Concept) oraz belgijskie fundusze zarządzane przez Mitiska REIM. Poprzez swoje biura w Warszawie i Poznaniu, Karuzela realizuje cały proces deweloperski koncentrując się na budowie parków handlowych i małych galerii w miastach o wielkości od 20 tys. do 90 tys. mieszkańców.

3 godzin temu



![Przedświąteczna wojna na promocje zwolniła wzrosty cen żywności w sklepach [RAPORT]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/05/promocje-mondaynews.jpg)



