Zgodnie z decyzją podjętą przez UOKiK, spółka MS Frocks, która jest w 100 proc. zależna od Monnari Trade, może przejąć trzy marki wchodzące w skład firmy PBH.
PBH S.A. jest właścicielem m.in. znaków towarowych Quiosque, Laurella i Akardo. Monnari jest w tej chwili w trakcie procesu weryfikacji sytuacji prawnej i ekonomicznej spółki BPH S.A. Spółka podejmie decyzje o realizacji ewentualnej transakcji nabycia akcji oraz o jej warunkach po zakończeniu tego procesu.
Ambicje Monnari
– Mamy ambicje budowy grupy odzieżowej, dlatego też będzie kontynuować powiększanie portfolio marek, pod którymi będzie oferować dobrej jakości towary z segmentu mody. Istotnym elementem strategii jest też zwiększanie sprzedaży internetowej oraz szukanie nowych kanałów sprzedażowych. Segment związany z nieruchomościami przez cały czas będzie rozwijany przez spółki celowe, z uwagi na intratność tych inwestycji – mówi Mirosław Misztal, prezes Monnari.
Na poziomie finansowym, Grupa Kapitałowa stawia sobie za cel rentowność netto na poziomie dwucyfrowym.

4 miesięcy temu








![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)