Najnowsze ciągniki New Holland T7 ze standardowym rozstawem osi (SWB) oferują nowe możliwości w segmencie maszyn o mocy 180-225 KM. Liczne ulepszenia technologii i przekładni mają zwiększać wydajność, a nowa oś przednia zapewniać znacznie płynniejszą jazdę i mniejszy promień skrętu. Co jeszcze?
Dodatkowo nowe modele T7 SWB są również dostępne w nowym kolorze Dynamic Blue, który zostanie wprowadzony w przyszłych seriach ciągników New Holland.
– Całkowicie zmieniliśmy najważniejsze cechy konstrukcyjne gamy ciągników T7 ze standardowym rozstawem osi. Znaczące modernizacje obejmują nową konstrukcję kabiny, nowy interfejs operatora i podłokietnik, a także bardziej kompaktowy przód, co jest najważniejsze dla gamy ciągników, które konkurują w ważnym sektorze rynku wyróżniającym się szeroką bazą klientów – mówi Manfred Pfleger, Globalny Menedżer Produktu New Holland T7 SWB i dodaje:
– Przeprojektowane zawieszenie zapewnia większy komfort i kontrolę, a także uzupełnia lekką, wysokowydajną konstrukcję tej serii, zwiększając produktywność i wydajność- mówi Manfred Pfleger, Globalny Menedżer Produktu New Holland T7 SWB.
Rekord ciągnika New Holland T7.225
Model T7.225 z przekładnią Dynamic Command (DCT) ustanowił niedawno nowy rekord w niemieckim centrum testowym DLG. Osiągnął najlepszą wydajność paliwową PowerMix w swojej klasie mocy, zużywając zaledwie 243 g/kWh oleju napędowego.
Nowa oś przednia, dostępna w wersji standardowej lub heavy duty, z których każda zawiera podwójne akumulatory zapewniające szybszą, płynniejszą reakcję, amortyzując ciągnik i operatora. Opcja kontroli przechyłu blokuje akumulatory, aby wyeliminować niepotrzebny ruch i poprawić obsługę w trybie transportowym.

T7 lepiej skręca
W połączeniu z nowym wspornikiem osi i przeprojektowanym kształtem maski, nowa oś zmniejszyła promień skrętu o 17% (2,4 m), z 14,3 m do 11,4 m, zapewniając szybsze i bardziej wydajne skręty na uwrociach.
Nowe ciągniki T7 SWB mają rozstaw osi wynoszący 2 789 mm, a dodatkowo mogą pochwalić się maksymalną dopuszczalną masą całkowitą 13,5 t i większą maksymalną ładownością 5,5 t, co plasuje je wśród liderów segmentu.
Nowa nie tylko maska i kolor
Z kolei nowa pochylona maska, która poprawia widoczność do przodu, kryje 6,7-litrowy silnik Stage V FPT NEF z 750-godzinnym okresem międzyobsługowym. Pojemność zbiornika oleju napędowego i AdBlue/DEF została zwiększona odpowiednio do 350 litrów i 48 litrów.
Nowa krzywa mocy silnika NEF osiąga maksymalną moc przy niższej prędkości obrotowej silnika wynoszącej 1500 obr/min, zmniejszając zarówno zużycie paliwa, jak i hałas. Każdy model posiada funkcję Engine Power Management, która zwiększa moc o 22-25% w zastosowaniach transportowych, WOM i pracy układu hydraulicznego.
W zależności od wymagań klientów, ciągniki T7.180, T7.190 i T7.210 mogą być wyposażone w nową 3-zakresową przekładnię Auto Command CVT, dostępną od momentu premiery.
Zarówno nowa przekładnia Dynamic Command semi- powershift z technologią podwójnego sprzęgła, jak i dobrze znana przekładnia Range Command semi-powershift, zostaną wprowadzone w późniejszym terminie.
W topowym modelu T7.225 klienci mogą wybrać przekładnię Dynamic Command lub Auto Command. Nowa przekładnia Dynamic Command z 24 przełożeniami do przodu i do tyłu, prędkość maksymalną Eco 50 km/h i funkcję Start/Stop, podczas gdy nowa przekładnia Auto Command CVT zapewnia prędkość maksymalną 55 km/h. Wprowadzono także nowe hamulce ze wspomaganiem, które oferują większą siłę hamowania dostosowaną do wyższych prędkości.
Najnowocześniejsza technologia zapewniająca większą wydajność i komfort
Nowy interfejs operatora na podłokietniku SideWinder oznacza, iż klienci mogąwybrać elementy sterujące odpowiadające ich wymaganiom, od mechanicznych zaworów zdalnych i standardowego zestawu wskaźników po elektroniczne piloty i ekran dotykowy IntelliView 12.
Nowy kompaktowy podłokietnik SideWinder umieszcza najważniejsze elementy sterujące w zasięgu ręki kierowcy, zapewniając intuicyjną obsługę, a oprócz IntelliView 12 zawiera udoskonaloną dźwignię wielofunkcyjną CommandGrip.
Również w modelach wyposażonych w elektroniczne zawory zdalne, dostępne są nowe dźwignie sterujące. Informacje na wyświetlaczu InfoView za kierownicą można wybierać dzięki pokrętła na podłokietniku SideWinder.

Nowe ciągniki T7 SWB prezentują większy komfort i funkcjonalność, oferując ulepszoną klimatyzację, bardziej przestronną kabinę, ulepszone materiały i większą ilość schowków. Użytkownicy mogą wybierać spośród trzech opcji dachu i różnych typów amortyzacji kabiny – mechanicznego, hydraulicznego lub pneumatycznego.
Stylistyka i funkcjonalność łączą się jeszcze bardziej w obszarze dostępu do kabiny, gdzie stopnie i uchwyty są zintegrowane ze zbiornikiem paliwa. Po prawej stronie znajduje się zintegrowany schowek i pięciolitrowy zbiornik z wodą do mycia rąk. Klienci mogą wybrać szereg opcji oświetlenia LED i charakterystyczne nowe tylne światła z emblematem liścia New Holland.
Z tyłu podłączanie narzędzi pozostało łatwiejsze dzięki lepszemu dostępowi do złączy hydraulicznych, elektrycznych i pneumatycznych oraz nowemu, niezależnemu podnośnikowi. Modele Auto Command CVT mogą być teraz wyposażone w mechaniczne zawory zdalne, a opcjonalny przedni WOM ma mokre sprzęgło zapewniające większą trwałość.
Nowe modele obsługują ISOBUS klasy 2 lub 3, umożliwiając sterowanie narzędziami dzięki ekranu dotykowego w przypadku ISOBUS klasy 2 oraz sterowanie niektórymi funkcjami ciągnika dzięki narzędzi w przypadku ISOBUS klasy 3. Funkcje te mają zastosowanie do zarządzania narzędziami montowanymi zarówno z przodu, jak i z tyłu ciągnika.
Wszystkie modele są standardowo wyposażone w funkcję Connectivity Included, która umożliwia poprawę wydajności w oparciu o dane oraz zdalne wsparcie dealera poprzez monitorowanie i aktualizacje.