Niepewność konsumentów hamuje tempo wzrostu e-handlu, ale kryzysu nie ma
Zdjęcie: ecommerce
Rok 2024 był okresem dynamicznego wzrostu e-commerce, charakteryzującym się dwucyfrowymi rezultatami. Natomiast początek 2025 roku przyniósł sygnały spowolnienia. Nie należy tego jednak nazywać pełnoprawnym kryzysem czy recesją — to bardziej kwestia wolniejszej, ale przez cały czas solidnej dynamiki. Obserwując rynek, szacujemy, iż wzrost będzie się utrzymywał na poziomie około 10%. To przez cały czas bardzo dobry wynik, szczególnie porównując […]

5 miesięcy temu







![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)