Bolt Business i IHG Business Edge ogłosiły strategiczną współpracę, która ma na celu uproszczenie i wzbogacenie doświadczeń związanych z podróżami służbowymi. Nowe partnerstwo łączy usługi transportowe Bolt z programem lojalnościowym IHG Hotels & Resorts, oferującym wyjątkowe benefity dla małych i średnich firm.
W ramach partnerstwa, każdy użytkownik Bolt Business, który dołączy do programu IHG Business Edge i zrealizuje co najmniej jeden kwalifikujący się nocleg w hotelach sieci IHG, automatycznie uzyska status IHG One Rewards Gold Elite. Status ten zapewnia szereg korzyści, m.in.:
-
40% więcej punktów bonusowych za pobyty,
-
możliwość przeniesienia niewykorzystanych nocy na kolejny rok,
-
opcję późnego wymeldowania (w zależności od dostępności),
-
dostęp do benefitów w ponad 6500 hoteli IHG w ponad 100 krajach.
Dodatkowo, klienci obu firm otrzymają 50% zniżki na 25 przejazdów Bolt Business po dokonaniu kolejnej rezerwacji noclegu.
Komfort, elastyczność i kontrola kosztów
– Jesteśmy dumni z partnerstwa z IHG Business Edge, które podnosi jakość podróży naszych wspólnych klientów. Łącząc płynny transport z gościnnością na światowym poziomie, pomagamy podróżującym służbowo klientom skupić się na pracy, podczas gdy my zajmujemy się logistyką – komentuje Magda Frątczak, Senior Country Sales Manager w Bolt Business.
Bolt Business, funkcjonujący od 2018 roku, oferuje firmom narzędzia do efektywnego zarządzania przejazdami służbowymi w aplikacji Bolt. Usługa dostępna jest w tej chwili na ponad 50 rynkach i korzysta z niej ponad 50 000 firm na całym świecie.
Program IHG Business Edge to inicjatywa stworzona z myślą o mikro, małych i średnich firmach, które regularnie wysyłają swoich pracowników w delegacje. Teraz, dzięki partnerstwu z Boltem, podróże służbowe mają być jeszcze bardziej dostępne i korzystne.
– Z euforią rozpoczynamy współpracę z Bolt Business, która doskonale wpisuje się w nasze zaangażowanie w poprawę doświadczeń użytkowników Business Edge. Nasza kooperacja ułatwia firmom zarządzanie podróżami, jednocześnie oferując wymierne nagrody – mówi Kate Norris, Global Director SME Strategy w IHG Hotels & Resorts.
Dzięki integracji dwóch silnych marek – lidera w dziedzinie mobilności i uznanej sieci hotelarskiej – firmy mogą teraz w jeszcze prostszy sposób zarządzać całym procesem podróży służbowych: od rezerwacji hotelu po codzienne przejazdy w terenie.
Partnerstwo Bolt i IHG to kolejny przykład, jak nowoczesne technologie i lojalnościowe programy mogą wspierać sektor biznesowy, oferując wygodę, oszczędności i realne udogodnienia dla pracowników w delegacjach.