Ochnik rozwija koncept „shop in shop”

1 tydzień temu

Na przełomie sierpnia i września w centrum Blue City w Warszawie otwarty zostanie salon marki Ochnik w zupełnie nowym koncepcie.

Nazwano go „shop in shop”, ponieważ posiada dwie wyraźnie wyodrębnione strefy – odzieżową (z podziałem na dział damski i męski) oraz galanteryjno-walizkową. Zaaranżowany na dużej powierzchni, nowoczesny lokal, gwarantuje przyciągającą oko ekspozycję towarów oraz wygodne zakupy.

Rozwój konceptu dwusalonów

Nowy salon Ochnik w Blue City zajmie powierzchnię ponad 500 m kw. i będzie to jeden z największych sklepów marki w Warszawie. W strefie odzieżowej klienci znajdą duży wybór okryć wierzchnich, odzieży, obuwia i dodatków. W części galanteryjno-walizkowej – szeroką gamę portfeli, torebek, walizek i akcesoriów podróżnych. Sklep zlokalizowany będzie na 1. piętrze. W lokalu realizowane są aktualnie prace adaptacyjne.

Rozwijamy koncept dwusalonów, aby zapewnić naszym klientom jeszcze lepszą prezentację oferty i większy komfort zakupów. W naszej sieci działa już ponad 50 takich sklepów, a w kolejnych latach planujemy dwukrotnie zwiększyć ich liczbę – mówi Arkadiusz Konarski, dyrektor ds. rozwoju sieci Ochnik.

Nowe koncepty i marki

– Dziękujemy tak uznanej polskiej marce, jaką jest Ochnik, za wybór lokalizacji w Blue City. Bardzo się cieszymy, iż jesteśmy postrzegani jako miejsce, w którym warto lokować nowe koncepty i nowe marki. Naszym atutem niewątpliwie jest ugruntowana grupa klientów, jednak dzięki najemcom o tak szerokim asortymencie, jakości i nowatorskości salonu, jaką proponuje Ochnik, sukcesywnie i stale ją poszerzamy – komentuje Anna Gut, leasing director Blue City.

Idź do oryginalnego materiału