Orlen tworzy nową definicję convenience - mówi Marek Balawejder [WYWIAD]
Zdjęcie: Marek Balawejder, członek zarządu ds. sprzedaży detalicznej Orlen
Na temat rozwoju programu Vitay w obszarze usług, zwiększania sprzedaży i rozwoju oferty na stacjach, wykorzystania nowych technologii i nowym podejściu do pojęcia convenience - rozmawiamy z Markiem Balawejderem, członkiem zarządu ds. sprzedaży detalicznej Orlen.

1 miesiąc temu




![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)


