Ostatnia mila w e-commerce: rosnące znaczenie i wyzwania dla sprzedawców
Zdjęcie: Damian Siusta, Business Development Manager Postis w Polsce
Wnioski płynące z najnowszego ogólnopolskiego badania Postis są jednoznaczne: aż 93 proc. rodzimych sprzedawców e-commerce uważa etap ostatniej mili procesu dostawy za bardzo istotny (83 proc.) lub istotny (10 proc.) element na drodze do zadowolenia klientów i utrzymania pozycji rynkowej. Badanie potwierdza, iż ostatnia mila jest najdroższym i najbardziej czasochłonnym etapem realizacji zamówień w e-commerce, […]

1 rok temu




![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)


