Do udziału w konkursie organizowanym przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) zaproszeni są wszyscy realizatorzy projektów PR. Kampanie można zgłaszać w trzech terminach od 29 maja do 7 września br. Konkurs skierowany jest do wszystkich podmiotów – agencji PR, firm prywatnych, uczelni, organizacji pozarządowych i instytucji publicznych, które zrealizowały projekty PR-owe w okresie od 1 stycznia 2024 do 30 czerwca 2025 roku.
– Konkurs PR Wings, który organizujemy od 2021 roku, na stałe wpisał się w kalendarz najważniejszych wydarzeń branżowych i cieszy się coraz większym zainteresowaniem. W zeszłym roku otrzymaliśmy rekordową liczbę 188 zgłoszeń i przyznaliśmy nagrody w 24 kategoriach. Liczymy, iż nowe kategorie, które wprowadziliśmy w tegorocznej edycji konkursu, zachęcą jeszcze więcej podmiotów do udziału – mówi Jakub Zajdel, przewodniczący Komitetu Organizacyjnego PR Wings, wiceprezes zarządu SAPR.
Kampanie można zgłaszać łącznie w 29 kategoriach, w tym w 18 kategoriach głównych: Angażujący event, Custom Publishing, Employer Branding, ESG i CSR, Kampania edukacyjna, Kampania pro bono, Komunikacja B2B, Komunikacja kryzysowa, Komunikacja wewnętrzna, Komunikacja z wykorzystaniem narzędzi AI, Media Relations, Media społecznościowe i influencer marketing, Mistrzowska skuteczność, Ochrona przed dezinformacją, PR korporacyjny, PR produktowy, PR terytorialny, Public Affairs i lobbing oraz 11 kategoriach sektorowych: Branża FMCG, Branża motoryzacyjna, Finanse i ubezpieczenia, Nieruchomości, budownictwo, infrastruktura, PR instytucji publicznych, Przemysł, chemia, energetyka, Rolnictwo, Rynek zdrowia, Sport, turystyka, hotelarstwo, Technologia i innowacje, Transport, spedycja, logistyka.
Terminy zgłoszeń: I termin: 29 maja – 30 czerwca, II termin: 1 lipca – 17 sierpnia, III termin – last minute: 18 sierpnia – 7 września.
Każdy zgłoszony projekt ma szansę nie tylko na statuetkę w swojej kategorii, ale także na zdobycie Nagrody Specjalnej SAPR, przyznawanej przez przedstawicieli agencji członkowskich Stowarzyszenia Agencji Public Relations.
– PR Wings to coś więcej niż konkurs – to coroczne święto osób realizujących najlepsze polskie kampanie public relations. Cieszy nas, iż z roku na rok rośnie jego znaczenie jako forum wymiany idei, pomysłów i dobrych praktyk. To tu pokazujemy nie tylko efekty, ale też ludzi, koncepcje i wartości, które stoją za projektami – często służącymi nie tylko markom, ale też społecznościom. Dla środowiska PR to docenienie najlepszych profesjonalistów, a dla całego rynku – źródło inspiracji – podkreśla Bartłomiej Rajchert, prezes zarządu SAPR.
Konkurs nadzoruje 14-osobowy Komitet Organizacyjny złożony z przedstawicieli agencji członkowskich SAPR, a jego przebieg audytuje kancelaria prawna Osborne Clarke.
Finalistów konkursu poznamy w październiku, a uroczysta gala wręczenia nagród odbędzie się
w listopadzie br. w Warszawie.
Szczegóły, regulamin i formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie: www.prwings.pl
Jak zgłosić najlepszą kampanię? Webinar dla uczestników konkursu
Dla wszystkich, którzy chcą zgłosić swoje kampanie do konkursu PR Wings organizatorzy zaplanowali specjalny webinar. To otwarte szkolenie online odbędzie się w środę 4 czerwca o godz. 15 i będzie poświęcone tegorocznej edycji oraz wskazówkom, jak zgłosić kampanię, która ma szansę wygrać.
Link do spotkania na platformie MS Teams: bit.ly/3HeBrxE
Konkurs został objęty patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość jaką niesie dla sektora komunikacji marketingowej. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.