Poczta Polska intensywnie rozwija swóje-sklep, który od ponad roku poszerza swoją ofertę. Początkowo dominowały artykuły okołopocztowe, w tej chwili w ofercie znaleźć można produkty z wielu kategorii. Poczta Polska stawia na rozwój e-commerce
Zdjęcie: Zakupy w Internecie
Poczta Polska intensywnie rozwija swóje-sklep, który od ponad roku poszerza swoją ofertę. Początkowo dominowały artykuły okołopocztowe, w tej chwili w ofercie znaleźć można produkty z wielu kategorii.
Poczta Polska intensywnie rozwija swóje-sklep, który od ponad roku poszerza swoją ofertę. Początkowo dominowały artykuły okołopocztowe, w tej chwili w ofercie znaleźć można produkty z wielu kategorii. 








![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)