Psiecko i kocórka napędzą sprzedaż w sklepach. Rynek karmy to już teraz 5 mld zł
Zdjęcie: Sprzedaż karmy oraz przysmaków dla psów i kotów od kilku lat notuje dwucyfrowe wzrosty (fot. Shutterstock)
W czasach gdy zwierzęta coraz częściej traktowane są jak członkowie rodziny, a powiedzenie „zwierzęta to nowe dzieci” zyskuje na aktualności, rosną również wydatki na ich utrzymanie. To nie tylko kulturowa zmiana, ale także realna szansa dla handlu – zwłaszcza w segmencie produktów premium. Jak skutecznie wykorzystać ten trend?

1 miesiąc temu





![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)

