Pudliszki odpowiadają na wyzwania współczesności i prezentują aż 8 nowości

5 dni temu

Kraft Heinz reaguje na rosnące zapotrzebowanie na szybkie i wygodne rozwiązania w kuchni. Od końca lipca na sklepowych półkach znajdziemy osiem nowości wprowadzonych przez Pudliszki – pięć zup oraz trzy dania gotowe z kurczakiem. Tym samym, marka wypuściła na rynek wszystkie zapowiadane na ten rok 17 premier. Do sięgnięcia po produkty zachęca największa letnia kampania w historii marki „Dbać, to pamiętać”.

Mamy coraz mniej czasu wolnego – wynika z opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny badania „Dobowy budżet czasu ludności w 2023 r.”. Praca zawodowa, obowiązki domowe czy sen zajmują nam ponad 75% doby. To właśnie między innymi dlatego gotowe dania obiadowe stały się elementem codzienności wielu osób. Szybkość przygotowania, wygoda, różnorodność smaku i dostępność sprawiają, iż coraz więcej ludzi sięga po to rozwiązanie.

Gotowe posiłki są również idealnym rozwiązaniem dla osób, które nie czują się pewnie w kuchni. Szczególnie, iż według danych producenta młodsze pokolenie (25-34 lata) gotuje w domu mniej w porównaniu do pokolenia ich rodziców (45-59 lat). Odpowiadając na te potrzeby, Pudliszki proponują aż osiem nowych gotowych dań w słoikach – pięć zup, które są nowością w portfolio marki oraz trzy dania gotowe z kurczakiem w różnych wariantach smakowych.

Tradycja w nowoczesnej odsłonie

Jak wynika z wewnętrznych danych Kraft Heinz, aż 93% konsumentów preferuje tradycyjne smaki znane od pokoleń. I to właśnie one dominują w nowych propozycjach. Dla fanów polskiej kuchni producent przygotował trzy warianty zup: pomidorową, ogórkową i żurek oraz potrawkę z kurczakiem i warzywami. Konsumenci, którzy w kuchni szukają bardziej egzotycznych smaków, mają również do wyboru zupę meksykańską i tajską, a także dania z klopsikami z kurczaka w sosie chorizo lub włoskim.

W Kraft Heinz doskonale rozumiemy, iż współczesny styl życia narzuca potrzebę szybkich i wygodnych rozwiązań bez kompromisów w kwestii smaku i jakości. Właśnie to zainspirowało nas do stworzenia nowej linii produktów w słoikach. Nasze propozycje są odpowiedzią na zamiłowanie Polaków do tradycyjnych smaków, co nie znaczy, iż zapomnieliśmy o miłośnikach bardziej egzotycznych kierunków. Nowe premiery są ostatnimi w tym roku i domykają serię 17 nowości proponowanych przez Pudliszki na 2025 rok

Adam Imielski, dyrektor zarządzający Kraft Heinz Polska.

Odświeżona linia sosów

Coraz chętniej sięgamy po produkty gotowe, ale nie kosztem jakości. Skład to drugi najważniejszy czynnik wpływający na nasze decyzje zakupowe – wynika z badań Kraft Heinz. Pudliszki, chcąc zaoferować konsumentom smaczne i wysokiej jakości jedzenie z naturalnych składników, odświeżyły gamę swoich kultowych sosów. Zmiany obejmują nie tylko redukcję cukru, ale także większy dodatek przypraw i pomidorów, a także same naturalne składniki. Łącznie dostępnych będzie 10 wariantów smakowych, w tym kultowy boloński, słodko-kwaśny, ale też sos z pieczarkami, włoski czy meksykański.

Kampania „Dbać, to pamiętać”

Premierze nowych produktów towarzyszy szeroka kampania outdoorowa pod hasłem „Dbać, to pamiętać”. Producent podkreśla w niej, iż dbanie o najbliższych wyraża się w małych gestach i pamięci o detalach, takich jak np. ulubione dodatki do pizzy. Od początku lipca kreację można zobaczyć na billboardach i citylightach w największych polskich miastach.

Idź do oryginalnego materiału