Kraft Heinz reaguje na rosnące zapotrzebowanie na szybkie i wygodne rozwiązania w kuchni. Od końca lipca na sklepowych półkach znajdziemy osiem nowości wprowadzonych przez Pudliszki – pięć zup oraz trzy dania gotowe z kurczakiem. Tym samym, marka wypuściła na rynek wszystkie zapowiadane na ten rok 17 premier. Do sięgnięcia po produkty zachęca największa letnia kampania w historii marki „Dbać, to pamiętać”.
Mamy coraz mniej czasu wolnego – wynika z opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny badania „Dobowy budżet czasu ludności w 2023 r.”. Praca zawodowa, obowiązki domowe czy sen zajmują nam ponad 75% doby. To właśnie między innymi dlatego gotowe dania obiadowe stały się elementem codzienności wielu osób. Szybkość przygotowania, wygoda, różnorodność smaku i dostępność sprawiają, iż coraz więcej ludzi sięga po to rozwiązanie.
Gotowe posiłki są również idealnym rozwiązaniem dla osób, które nie czują się pewnie w kuchni. Szczególnie, iż według danych producenta młodsze pokolenie (25-34 lata) gotuje w domu mniej w porównaniu do pokolenia ich rodziców (45-59 lat). Odpowiadając na te potrzeby, Pudliszki proponują aż osiem nowych gotowych dań w słoikach – pięć zup, które są nowością w portfolio marki oraz trzy dania gotowe z kurczakiem w różnych wariantach smakowych.
Tradycja w nowoczesnej odsłonie
Jak wynika z wewnętrznych danych Kraft Heinz, aż 93% konsumentów preferuje tradycyjne smaki znane od pokoleń. I to właśnie one dominują w nowych propozycjach. Dla fanów polskiej kuchni producent przygotował trzy warianty zup: pomidorową, ogórkową i żurek oraz potrawkę z kurczakiem i warzywami. Konsumenci, którzy w kuchni szukają bardziej egzotycznych smaków, mają również do wyboru zupę meksykańską i tajską, a także dania z klopsikami z kurczaka w sosie chorizo lub włoskim.
W Kraft Heinz doskonale rozumiemy, iż współczesny styl życia narzuca potrzebę szybkich i wygodnych rozwiązań bez kompromisów w kwestii smaku i jakości. Właśnie to zainspirowało nas do stworzenia nowej linii produktów w słoikach. Nasze propozycje są odpowiedzią na zamiłowanie Polaków do tradycyjnych smaków, co nie znaczy, iż zapomnieliśmy o miłośnikach bardziej egzotycznych kierunków. Nowe premiery są ostatnimi w tym roku i domykają serię 17 nowości proponowanych przez Pudliszki na 2025 rok
– Adam Imielski, dyrektor zarządzający Kraft Heinz Polska.
Odświeżona linia sosów
Coraz chętniej sięgamy po produkty gotowe, ale nie kosztem jakości. Skład to drugi najważniejszy czynnik wpływający na nasze decyzje zakupowe – wynika z badań Kraft Heinz. Pudliszki, chcąc zaoferować konsumentom smaczne i wysokiej jakości jedzenie z naturalnych składników, odświeżyły gamę swoich kultowych sosów. Zmiany obejmują nie tylko redukcję cukru, ale także większy dodatek przypraw i pomidorów, a także same naturalne składniki. Łącznie dostępnych będzie 10 wariantów smakowych, w tym kultowy boloński, słodko-kwaśny, ale też sos z pieczarkami, włoski czy meksykański.
Kampania „Dbać, to pamiętać”
Premierze nowych produktów towarzyszy szeroka kampania outdoorowa pod hasłem „Dbać, to pamiętać”. Producent podkreśla w niej, iż dbanie o najbliższych wyraża się w małych gestach i pamięci o detalach, takich jak np. ulubione dodatki do pizzy. Od początku lipca kreację można zobaczyć na billboardach i citylightach w największych polskich miastach.