Z rynkowego raportu wiadomo, jak zmieniły się zachowania zakupowe konsumentów w ostatnim roku. Widać, iż najwięcej Polaków zaczęło bardziej skupiać się na szukaniu zniżek i promocji – 37,5%. [RAPORT] UCE RESEARCH: coraz więcej Polaków poszukuje zniżek i promocji
Zdjęcie: Promocja
Z rynkowego raportu wiadomo, jak zmieniły się zachowania zakupowe konsumentów w ostatnim roku. Widać, iż najwięcej Polaków zaczęło bardziej skupiać się na szukaniu zniżek i promocji – 37,5%.
Z rynkowego raportu wiadomo, jak zmieniły się zachowania zakupowe konsumentów w ostatnim roku. Widać, iż najwięcej Polaków zaczęło bardziej skupiać się na szukaniu zniżek i promocji – 37,5%. 








![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)