Współczesne firmy codziennie otrzymują dziesiątki, a choćby setki zgłoszeń od swoich klientów. Sprawna obsługa tych zapytań jest kluczowa dla budowania zaufania i lojalności odbiorców. Właśnie dlatego systemy do obsługi klientów, takie jak Freshdesk, dostępne w firmie Togma, oferują funkcje pozwalające na skuteczną priorytetyzację zgłoszeń. Dzięki czemu firmy mogą szybciej reagować na ważne problemy swoich klientów. […]
Rozwiązuj problemy szybciej: priorytetyzacja zgłoszeń w Freshdesk

- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Rozwiązuj problemy szybciej: priorytetyzacja zgłoszeń w Freshdesk
Powiązane
Metal przyszłości? Kurs srebra najwyższy od kilkunastu lat
1 godzina temu
Polecane
T-Mobile wspiera polski tenis. Wielki turniej tuż tuż
1 godzina temu
Makro likwiduje 4 hale. 400 osób wyląduje na bruku
1 godzina temu
Legenda stanęła w obronie Świątek. "Proszę, przestańcie"
1 godzina temu
Hiszpanka rozszyfrowana. Tak mutował śmiertelny wirus
1 godzina temu