20 grudnia w Długołęce otworzy się pierwsza w tej miejscowości, a jednocześnie 30. restauracja Popeyes w Polsce. Lokal typu Drive-thru przy ul. Wrocławskiej 52 (tuż obok stacji Shell) stanie się piątą odsłoną marki w okolicach Wrocławia, serwując słynnego kurczaka w stylu Luizjany.
Nowa lokalizacja Popeyes powstaje w miejscu o wyjątkowym potencjale i dokładnie na to zwraca uwagę Kamila Węcka Marketing Manager Popeyes w Polsce.
– Długołęka to dla nas doskonała lokalizacja – intensywnie uczęszczana trasa, bliskość Wrocławia i duży ruch podróżnych sprawiają, iż to naturalny krok w rozwoju marki. To już piąta restauracja w okolicach miasta, co pokazuje, jak mocno fani z Dolnego Śląska pokochali naszą kuchnię. Cieszymy się, iż tuż przed świętami możemy zaprosić ich na kolejną porcję smaku rodem z Nowego Orleanu – mówi.
Kolejny krok w ekspansji
Otwarcie w Długołęce to kolejny etap ekspansji Popeyes w Polsce i potwierdzenie, iż kuchnia inspirowana Luizjaną znalazła nad Wisłą wierne grono wielbicieli, zarówno tych, którzy dopiero wracają do domu z naręczem prezentów, jak i tych, którzy po prostu potrzebują chwili dla siebie.
Popeyes, obecny na rynku od 1972 roku, zasłynął na całym świecie dzięki wyjątkowej recepturze marynowania kurczaka przez 12 godzin w mieszance inspirowanej Luizjaną oraz chrupiącej panierce. Tylko w tym roku w Polsce sieć zatrudniła prawie 1000 nowych pracowników, a do końca roku stworzy jeszcze setki kolejnych stanowisk. Dynamika rozwoju sieci nie jest przypadkowa, od klasycznych lokali, przez restauracje w centrach handlowych, aż po koncepty Drive Thru, Popeyes konsekwentnie rozbudowuje swoją obecność w kraju. Nowa lokalizacja w Długołęce to element ogólnopolskiej ekspansji marki Popeyes, która tylko w 2025 roku otworzyła już 19. nowych lokali a w planach do końca roku ma kolejne otwarcia.
Za rozwój marki Popeyes w Europie Środkowo-Wschodniej odpowiada firma Rex Concepts. Rex Concepts nieustannie rozwija segment QSR (Quick Service Restaurant) w Polsce, Czechach i Rumunii. w tej chwili firma zatrudnia ponad 2,5 tys. pracowników w regionie, konsekwentnie budując pozycję lidera jako masterfranczyzobiorca Popeyes i Burger King w tych krajach.

6 godzin temu




![[KOMENTARZ] Anna Malcharek, Gemini: rola centrów handlowych wykracza poza sprzedaż](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/Gemini-Holding-2.jpg)


![Piotr Flugel, CTP: nearshoring i automatyzacja kształtują rynek logistyczny [KOMENTARZ]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/08/piotr-flugel-ctp.jpg)