Skład i pochodzenie produktów pod lupą: Polscy Konsumenci Domagają się Więcej Informacji
Zdjęcie: sklep
Konsumenci w Polsce coraz częściej wymagają pełnej transparentności od producentów. Badania na zlecenie On Board Think Kong pokazują, iż podczas zakupów, polscy konsumenci chcą być dokładnie informowani o składzie i pochodzeniu produktów. W badaniu zleconym przez On Board Think Kong, zapytano polskich konsumentów: „Czy podczas dokonywania zakupów zwracasz uwagę na poniższe aspekty produktów?”. Wyniki są […]

1 rok temu




![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)


