Trwają zaawansowane prace wykończeniowe w nowym parku handlowym Smart Park Tarnowskie Góry. Inwestor – Smart Park Poland – wraz z generalnym wykonawcą intensywnie realizują ostatni etap prac w lokalach najemców oraz w częściach wspólnych obiektu.
Otwarcie nowoczesnej przestrzeni handlowej zaplanowano na sierpień br. – dokładna data zostanie ogłoszona w najbliższym czasie.
Miks najemców
Smart Park Tarnowskie Góry to projekt o przemyślanej strukturze i doskonale dobranym miksie najemców, który odpowiada na zróżnicowane potrzeby mieszkańców miasta i okolic. Wśród potwierdzonych marek znajdują się zarówno popularne sieci, jak i lokalni przedsiębiorcy:
- DM drogerie
- ACTION
- PEPCO
- Moda for Less
- Sinsay
- Xtreme Fitness
- Bindrich Cukiernia
- Psia Buda sklep zoologiczny
Nowa inwestycja wzbogaci lokalny rynek o funkcjonalną, komfortową i estetyczną przestrzeń zakupową, stanowiąc istotne uzupełnienie oferty handlowej w regionie.
Smart Park Tarnowskie Góry jest jednym z kilku równolegle realizowanych projektów inwestora na terenie całej Polski. Za komercjalizację odpowiada firma RG Leasing.

4 miesięcy temu








![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)