Westfield Mokotów konsekwentnie umacnia swoją pozycję jako miejsce kreujące kulturę i modę, podejmując współpracę z Anią Glik – jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich ilustratorek, związaną z markami takimi jak Hermès, Levi’s®, Hilton czy Manolo Blahnik. Efektem tej współpracy jest niezwykły mural, który stanowi kolejny wyraz artystycznego zaangażowania centrum.
To coś więcej niż artystyczna inicjatywa – to kontynuacja historii, która od początku towarzyszy Westfield Mokotów. Od lat jest to miejsce bliskie sztuce i modzie: od pokazów najważniejszych polskich projektantów, przez autorskie pop-upy marek, kolaboracje z designerami, aż po inicjatywy łączące funkcjonalność z kreatywnością. Zanim retail stał się lifestylem, Westfield Mokotów już pisało ten scenariusz – z myślą o osobach ceniących piękno w każdej formie: ubrań, zapachów, wnętrz i doznań.
Gdy retail spotyka sztukę
Dziś ten dialog z estetyką zyskuje nową formę, przenosząc sztukę dosłownie do przestrzeni miejskiej, otwartej dla wszystkich. Mural autorstwa Ani Glik, inspirowany kobiecą siłą, subtelnością i emocją, stanowi wizualny manifest wartości, które od lat są sercem Westfield Mokotów. Jest też symbolem współczesnego luksusu – rozumianego jako dbałość o detale i jakość.
Nieprzypadkowo to właśnie w Westfield Mokotów znaleźć można marki kojarzone z butikowym klimatem ulicy Mokotowskiej, dostępne teraz w jednej, komfortowej przestrzeni:
- Galilu – perfumeryjna kuracja zmysłów, oferująca zapachy, które tworzą osobiste historie,
- La Mania – nowoczesna polska elegancja o międzynarodowym potencjale,
- ANIA KRUK – biżuteria, która pasuje do każdego, idealne rozwiązanie na cool stylizację, prezent dla siebie lub bliskiej osoby,
- Elementy – moda odpowiedzialna, minimalistyczna i lokalna,
- Quality Missala – doświadczenie perfumeryjne klasy haute couture,
- MO61 – kreatywny świat zapachów do skomponowania na własną miarę,
- Lukullus – cukiernictwo artystyczne, w którym klasyka spotyka współczesną formę.
Westfield Mokotów od lat przyciąga osoby, które cenią nie tylko styl, ale też jakość życia. Dlatego poza starannie dobraną ofertą, centrum zapewnia to, co w codzienności najcenniejsze: wygodę. Doskonała lokalizacja, szeroka oferta gastronomiczna, a także udogodnienia takie jak duża liczba miejsc parkingowych oraz dostępność usług sprawiają, iż zakupy stają się tu przyjemnością. To miejsce, gdzie można się zatrzymać, zainspirować i na nowo odkryć urok miejskiego rytmu życia.
– kooperacja z Anią Glik to dla nas więcej niż artystyczna kolaboracja – to kontynuacja opowieści o Westfield Mokotów jako przestrzeni spotkań mody, sztuki i ludzi. Od lat jesteśmy miejscem, gdzie można nie tylko kupić piękne rzeczy, ale doświadczyć ich sensu – w kontekście estetyki, jakości i emocji – mówi Izabela Wójcik, General Manager Westfield Mokotów.
Kluczowe centrum handlowe w Warszawie
Westfield Mokotów to nowoczesne centrum handlowe o silnie ugruntowanej pozycji na rynku. Obiekt znajduje się na warszawskim Służewcu, który staje się jedną z najpopularniejszych dzielnic mieszkaniowych stolicy i sąsiaduje z centrum biurowym południowej części Warszawy. Na trzech poziomach Westfield Mokotów mieści się 235 sklepów i punktów usługowych, fitness klub, kino, restauracje i kawiarnie oraz 2 300 miejsc parkingowych.
Centrum słynie ze swojej szerokiej oferty premium fashion, a kultowe marki beauty jak Chanel, Dior, Armani Beauty, Jo Malone otworzyły tu swoje pierwsze monobrandowe salony w Polsce. Oferta Westfield Mokotów to także wyjątkowe koncepty dobrze znanych i lubianych marek jak Zara, Massimo Dutti, COS, H&M, Elementy czy Galilu.
Działanie na rzecz zrównoważonego rozwoju jest priorytetem w codziennym funkcjonowaniu Westfield Mokotów. Centrum uzyskało wynik Excellent w certyfikacji BREEAM In-Use oraz ocenę D w Certyfikacji Better Places. Do Westfield Mokotów można z łatwością dojechać środkami transportu miejskiego, a w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu znajduje się stacja rowerów publicznych Veturilo.
Westfield Mokotów należy do grupy Unibail-Rodamco-Westfield, która jest operatorem 67 centrów handlowych w 11 krajach.